Administrativa v bance - vhodné pro absolventy

Praha

Popis pozice

Co bude tvoje práce?


• Zpracování příchozí komunikace od klientů z různých kanálů: emaily, dopisy, Facebook, Chat
• Řešení požadavků a dotazů klientů související s daným produktem
• Zpracování stížností klientů (dohledání příčin a objasnění klientovi)
• Administrativa: např. dohledání plateb, výmazy osobních údajů, informace k registrům, komunikace s pojišťovnou, zasílání formulářů,
• Poskytování informací o aktuálních nabídkách společnosti
• Archivace korespondence, dokumentů a dokladů
• Spolupráce s kolegy z jiných oddělení

Profil kandidáta

Jaké jsou naše požadavky?


• SŠ s maturitu - podmínkou
• Uživatelská znalost práce s PC, dobrá úroveň psaní na PC
• Velmi dobré komunikační schopnosti zejména skvělý psaný projev v českém jazyce
• Pozitivní orientace na klienta
• Samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost
• Schopnost rychle se učit a orientovat se v nových informacích
• Flexibilita, pozitivní přístup ke změnám

Nabízíme

Jak Tě odměníme?



  • Motivační peníze – fix + bonusy

  • 8 dní dovolené NAVÍC, po2. letech 30 dní (6 týdnů)

  • Stravenky

  • Flexipassy – po zkušební době 1000Kč za odpracovaný kvartál

  • Příspěvek na dovolenou a osobní rozvoj (4000 Kč v prvním odpracovaném roce)

  • Příspěvek na penzijní a životní pojištění

  • Voda, káva, čaj na pracovišti zdarma

  • Společenské akce pro zaměstnance

  • Výraznou podporu profesního růstu a seberealizace

  • Příjemné moderní pracovní prostředí (v centru Prahy)

  • Akční a velice příjemný kolektiv napříč celou společností

  • Individuální přístup ke každému zaměstnanci

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
ID: 3770258  Datum zveřejnění: 24.9.2019  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.