Recepční / administrativní podpora (zkrácený úvazek)

Praha

Popis pozice


  • Komunikace se zaměstnanci a externími lidmi

  • Vyřizování emailů, telefonátů, ohlašování návštěv

  • Zodpovědnost za zasedací místnosti s video-konferenční technikou

  • Koordinace rezervací pro klientské a interní schůzky

  • Koordinace firemních řidičů a jejich každodenního itineráře

  • Přijímání a třídění příchozích dopisů a zásilek

  • Udržování klientské zóny na profesionální úrovni

Profil kandidáta

Vašim rodným jazykem je čeština/slovenština a zároveň výborně ovládáte angličtinu v písemné i ústní podobě. Máte vynikající komunikační a organizační schopnosti, selský rozum a smysl pro týmovou spolupráci. Rád/a děláte práci naplno, multitasking a schopnost prioritizace Vám nejsou cizí.

Nabízíme


  • Možnost kariérního růstu

  • Zdarma jídlo a nápoje včetně ovoce a zeleniny

  • Multisport Card

  • Nadstandardní zdravotní péče & pojištění

  • Finanční bonus (na konci roku)

  • Školení a jazykové kurzy

  • Pracovní doba: pondělí - pátek v čase 8:00 –16:30 nebo 10:00 –18:00 (změny se naplánují podle tvých časových možností a vzájemné domluvy)

  • Lokalita: Praha 4 - Pankrác

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
ID: 3795841  Datum zveřejnění: 25.10.2019  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.