Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistent nákupu - business operations s AJ (ihned)
Praha
Popis pozice
Nabízíme výjimečnou pracovní příležitost pro VŠ absolventy i všechny ostatní, které zajímá ekonomika, logistika, anebo supply chain.
Co je náplní práce?
Co je náplní práce?
- Zajištění plynulých dodávek materiálu a komponent pro výrobu
- Správa objednávek v přiděleném segmentu
- Komunikace ohledně ceny a termínu dodávky
- Kontrola fakturace a skladových zásob dle informací v interním systému
- Související administrativa
Profil kandidáta
Hledáme lidi, kteří jsou zodpovědní, samostatní a mají smysl pro detail. Díváme se spíše na potenciál, než na to, kde člověk již v minulosti pracoval, protože věříme, že naučit se dá vše. Předpokladem je ukončené studium na VŠ, velmi dobrá aktivní znalost angličtiny a zkušenosti s MS Excelem na pokročilejší úrovni.
Nabízíme
- Denní využití angličtiny v mluvené i psané podobě
- Moderní a prostorné kanceláře s dobrou dopravní dostupností
- Flexibilní pracovní dobu
- Zaměstnanecké benefity
- Pracovní smlouvu na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení - nejedná se o zástup za MD apod., ale o plánovanou dlouhodobou spolupráci.
Pracoviště se nachází na Praze 4, nástup co nejdříve.
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Marta Petržílková
Marta Petržílková
ID: 3803709
Datum zveřejnění: 6.11.2019
2019-11-06
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Koordinátor, Nákupčí Společnost: ManpowerGroup s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.