Fakturant/ka – Office koordinátor/ka (Praha – Uhříněves)

Praha

Popis pozice

Hledá se Fakturant/ka do malé zakázkové společnosti sídlící v Uhříněvsi, který/á také zabezpečí plynulý chod kanceláře a bude pravou rukou ředitele. Nástup je možný ihned nebo dle dohody.

  • Evidence, příjem a vystavení faktur, dobropisů a jiných dokladů

  • Práce s účetním programem Pohoda

  • Komunikace s spolupráce s externí účetní firmou

  • Reporting

  • Zabezpečení plynulého chodu kanceláře (objednávky kancelářských potřeb/služeb, komunikace s dodavateli/poskytovateli služeb)

  • Podpora ředitele

  • Úzká spolupráce s obchodnicí

  • Zajišťování exportních faktur pro vývoz + komunikace s celnicí

  • Vedení pokladny

  • Ad-hoc úkoly

Profil kandidáta


  • Zkušenost z podobné pozice min. 2-3 roky

  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni (Váš nadřízený bude Řek)

  • Běžná uživatelská znalost MS Office

  • Účetní program Pohoda – VÝHODOU

  • Samostatnost, odpovědnost, flexibilita, smysl pro detail

Nabízíme


  • Platové ohodnocení dle Vašich zkušeností

  • Nástup ihned nebo dle Vašich možností

  • Možnost využití anglického jazyka

  • Smlouvu na dobu neurčitou

  • Flexibilní pracovní dobu

  • Mobil

  • Lokalita: Praha – Uhříněves

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
ID: 3829651  Datum zveřejnění: 11.12.2019  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.