Asistent/ka managementu v centru Prahy (až 2 týdny dovolené navíc)

Praha

Popis pozice

Hledá se Asistent/ka managementu do kanceláře v centru Prahy – na Florenci. Staňte se pravou rukou 2 manažerů a 1 partnera a pracujte pro prestižní společnost poskytující auditorské, daňové a poradenské služby. Čeká na Vás různorodá pracovní náplň, přátelský kolektiv a možnost dalšího rozvoje. Pozice je vhodná i pro juniory.
Co budete mít na starosti?


  • Administrativní podpora partnera a dvou manažerů

  • Také jejich organizační podpora (správa kalendáře, booking letenek / hotelů apod.)

  • Plánování konferenčních hovorů, pracovních setkání

  • Příprava zápisů z jednání

  • Příprava prezentací

  • Komunikace s ostatními partnery a manažery

  • Evidence docházky

  • Fakturace

  • Reporting

Profil kandidáta

Váš profil:


  • Zkušenost jako asistent/ka min. 1-2 roky

  • Anglický jazyk na pokročilé úrovni (min. B2) - angličtinu budete používat denně; partner, jehož budete podporovat řeší mnoho regionálních záležitostí a meetingů

  • MS Office (Word, Excel, PowerPoint) na běžné uživatelské úrovni (ideální je pokud ovládáte kontigenčné tabulky v Excelu)

  • Samostatnost, zodpovědnost, příjemné vystupování

Nabízíme

Nabízíme:


  • Moderní pracovní prostředí v centru Prahy (Florenc)

  • Možnost kariérního růstu

  • Nástup možný ihned nebo dle dohody

  • HPP na dobu neurčitou

  • 2 týdny dovolené navíc

  • 27 000 Kč ročně v systému Cafeteria

  • Životní pojištění

  • Vzdělávací kurzy

  • Firemní akce a teambuildingy

  • Terasu s dobrou kávou

  • Home office – dohodou

  • Pracovní doba: 8:30 – 17:30 (včetně hodinové pauzy na oběd)

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
ID: 3850181  Datum zveřejnění: 17.1.2020  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.