Podpora oddělení zákaznického servisu a obchodu s AJ a NJ

Popis pozice

Pozor, pozor! Je tu velká příležitost pro všechny, kteří hovoří anglicky a německy. Automobilová společnost hledá posilu týmu oddělení zákaznického servisu. Vašim hlavním úkolem bude komunikace se zákazníky a zpracovávání jejich požadavků do systémů.

  • Zpracováváte objednávky a požadavky od zákazníků klienta

  • Pracujete s interním systémem

  • Jednáte se zákazníky, řeší případné nesrovnalosti

  • Zadáváte ceníky do systému

  • Spolupracujete s oddělením plánování, logistiky a výroby

  • Zpracováváte debit notes

  • Komunikujete převážně v cizím jazyce: AJ a NJ

Profil kandidáta


  • Výborná znalost jazyků – nejlépe angličtina a němčina (komunikace s německými zákazníky – němčina, angličtina; komunikace s centrálou a managerem – angličtina)

  • Dobrá znalost excelu – bude vytvářet hodně reportů pro vedení

  • Zkušenosti s komunikací se zákazníky/dodavateli

Nabízíme


  • Zajímavou práci v automotive prostředí mezinárodní firmy

  • Čisté pracovní prostředí

  • Flexibilní pracovní doba

  • Konkurenční plat a benefity

  • Příjemný pracovní kolektiv

  • Možnost využívat anglický jazyk

  • 5 týdnů dovolené

  • Stravenky (možnost místní kantýny)

  • Flexipassy

  • Využití cizích jazyků

  • Jazykové kurzy

  • Školení a vzdělávání

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Michaela Hýblová
ID: 3856488  Datum zveřejnění: 25.1.2020  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.