Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistent/ka – Obchodní referent/ka
Praha
Popis pozice
Hledá se nový kolega/nová kolegyně pro úspěšného výrobce přípravků pro pěstování rostlin. Staňte se součástí malého pražského týmu, který budete tvořit Vy, obchodní manager a country manager. Můžete se těšit na komplexní pracovní náplň, denní využití anglického jazyka či kompletně flexibilní úvazek (možnost práce i z domu).
Co budete mít na starosti?
Po nástupu se můžete těšit na týdenní školení ve Slovinsku, kde se osobně seznámíte s lidmi, se kterými budete v denním kontaktu a s fungováním firmy jako takové (firma samozřejmě proplatí veškeré náklady).
Co budete mít na starosti?
- Komunikaci a úzkou spolupráci s centrálou v Slovinsku
- Zajištění administrativního chodu pražské pobočky
- Spolupráci s obchodním managerem a country managerem
- Komunikaci se zákazníky/distributory/firemním skladem
- Přípravu podkladů pro externí účetní firmu
- Fakturaci, objednávky, dobropisy
- Pravidelný reporting centrále v Slovinsku
- Vyúčtování nákladů (pracovní cesty - CCS karty, ubytování apod.)
- Práci se systémem SAP (nemusíte mít zkušenost, zaučí Vás)
Po nástupu se můžete těšit na týdenní školení ve Slovinsku, kde se osobně seznámíte s lidmi, se kterými budete v denním kontaktu a s fungováním firmy jako takové (firma samozřejmě proplatí veškeré náklady).
Profil kandidáta
Co od Vás očekáváme?
- Zkušenost na podobné pozici (min. 1-2 roky)
- Anglický jazyk na pokročilé úrovni - budete denně komunikovat s centrálou ze Slovinska
- MS Office na běžné uživatelské úrovni
- Zkušenost se systémem SAP - VÝHODOU!
- Komunikativnost, pečlivost, příjemné vystupování
Nabízíme
Nabízíme:
- Finanční ohodnocení dle Vašich zkušeností
- Nástup ihned nebo dle Vašich možností (rádi si na Vás počkáme)
- Plný úvazek, pracovní smlouva na dobu neurčitou
- Možnost denního využití anglického jazyka
- Kompletně flexibilní úvazek (flexibilní pracovní doba/home office) - můžete klidně pracovat z domova, ale v případě potřeby - přijdete do kanceláře
- Stravenky
- 5 týdnů dovolené
- Mobil & notebook (i soukromým účelem)
- Lokalita: Praha - Smíchov
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
Eva Picková
ID: 3857376
Datum zveřejnění: 27.1.2020
2020-01-27
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Obchodní referent Společnost: ManpowerGroup s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.