Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrativa v bance - vhodné pro absolventy
Praha
Popis pozice
Právě posilujeme tým na písemnou komunikaci s klienty banky a hledáme šikovné kolegy/ kolegyně, které budou řešit požadavky klientů s úsměvem. Předchozí zkušenosti nejsou pro nás klíčové, chuť do práce ano! Vše Tě naučíme. Tak neváhej...
Co bude tvoje práce?
• Zpracování příchozí komunikace od klientů z různých kanálů: emaily, dopisy, Facebook, Chat
• Řešení požadavků a dotazů klientů související s daným produktem
• Zpracování stížností klientů (dohledání příčin a objasnění klientovi)
• Administrativa: např. dohledání plateb, výmazy osobních údajů, informace k registrům, komunikace s pojišťovnou, zasílání formulářů,
• Poskytování informací o aktuálních nabídkách společnosti
• Archivace korespondence, dokumentů a dokladů
• Spolupráce s kolegy z jiných oddělení
Co bude tvoje práce?
• Zpracování příchozí komunikace od klientů z různých kanálů: emaily, dopisy, Facebook, Chat
• Řešení požadavků a dotazů klientů související s daným produktem
• Zpracování stížností klientů (dohledání příčin a objasnění klientovi)
• Administrativa: např. dohledání plateb, výmazy osobních údajů, informace k registrům, komunikace s pojišťovnou, zasílání formulářů,
• Poskytování informací o aktuálních nabídkách společnosti
• Archivace korespondence, dokumentů a dokladů
• Spolupráce s kolegy z jiných oddělení
Profil kandidáta
Jaké jsou naše požadavky?
• SŠ s maturitu - podmínkou
• Uživatelská znalost práce s PC, dobrá úroveň psaní na PC
• Velmi dobré komunikační schopnosti zejména skvělý psaný projev v českém jazyce
• Pozitivní orientace na klienta
• Samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost
• Schopnost rychle se učit a orientovat se v nových informacích
• Flexibilita, pozitivní přístup ke změnám
• SŠ s maturitu - podmínkou
• Uživatelská znalost práce s PC, dobrá úroveň psaní na PC
• Velmi dobré komunikační schopnosti zejména skvělý psaný projev v českém jazyce
• Pozitivní orientace na klienta
• Samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost
• Schopnost rychle se učit a orientovat se v nových informacích
• Flexibilita, pozitivní přístup ke změnám
Nabízíme
Jak Tě odměníme?
- Motivační peníze – fix + bonusy
- 8 dní dovolené NAVÍC, po2. letech 30 dní (6 týdnů)
- Stravenky
- Flexipassy – po zkušební době 1000Kč za odpracovaný kvartál
- Příspěvek na dovolenou a osobní rozvoj (4000 Kč v prvním odpracovaném roce)
- Příspěvek na penzijní a životní pojištění
- Voda, káva, čaj na pracovišti zdarma
- Společenské akce pro zaměstnance
- Výraznou podporu profesního růstu a seberealizace
- Příjemné moderní pracovní prostředí (v centru Prahy)
- Akční a velice příjemný kolektiv napříč celou společností
- Individuální přístup ke každému zaměstnanci
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
Eva Picková
ID: 3857806
Datum zveřejnění: 28.1.2020
2020-01-28
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent Společnost: ManpowerGroup s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.