Specialista back office (m/ž)

Praha

Popis pozice

Hledáte různorodou práci v administrativě, back office spojenou s obchodem? Rozhodně se nebudete nudit - čeká vás kontakt s klienty, ale také administrativní úkony, které vyžadují velkou pečlivost a spolehlivost. Nebudete v kontaktu jen s klienty, ale jedním z úkolů bude i interní podpora obchodníkům.
Co Vás čeká?


  • Vaším hlavním úkolem bude pomáhat a řešit podněty a požadavky od našich zákazníků

  • Budete s klienty komunikovat telefonicky (příchozí hovory) a emailem

  • Budete blokovat palivové karty

  • Také Vás bude čekat kontrolování výpisů z banky, úhrad a faktur

  • Součástí Vaší práce bude archivace dokladů a administrativa s tím spojená

  • Důležitým úkolem bude spolupráce s ostatními odděleními napříč společností,

  • Podpora pro obchodní zástupce (příprava smluv)

Profil kandidáta

Jaké by jste měli mít předpoklady?


  • SŠ vzdělání

  • Základy AJ

  • Velmi dobré komunikační schopnosti

  • Orientaci na zákazníka

  • Alespoň 1 rok praxi na podobné pozici v zákaznickém servisu

  • Znalost MS Office (zejména Word, Excel)

  • Nezbytností na této pozici je schopnost zodpovědné, pečlivé a systematické práce, ochota učit se a rozvíjet se

Nabízíme

Důvody proč se k nám přidat?


  • Vycházíme svým lidem vstříc - máme pružnou pracovní dobu

  • Vzdělávací a jazykové kurzy

  • Zvolíte si benefit – podle vašich potřeb – 2000 Kč měsíčně – stravenky nebo penzijní/ životní připojištění

  • Kvartální bonusy

  • Týden dovolené NAVÍC

  • Sick days

  • Odpočíváte také aktivně? Dáme Vám Multi-sport kartu!

  • Důležité jsou pro nás vztahy na pracovišti, proto vymýšlíme pro naše lidi různé akce na kterých se nejen poznáte, ale hlavně pobavíte

  • Víme jak důležité je se v práci občerstvit – máme pro vás ovoce, vitaminy, kávu, variace čajů...

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
ID: 3889871  Datum zveřejnění: 11.3.2020  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.