Zákaznický servis s AJ

Popis pozice

Budete sledovat plnění KPI, na jejich základě zpracovávat čtvrtletní reporty a vyhodnocovat jejich plnění. Dále budete nastavovat nápravná opatření, či se účastnit zákaznických auditů a auditů.

Vaším úkolem bude také řídit profesní rozvoj a zastupitelnost zaměstnanců zákaznického servisu a nastavení plnění požadavků dle norem ISO 9001,IATF 16949, ISO 14001

Samozřejmě budete komunikovat se zákazníky a na eskalační úrovni spolupracovat s ostatními úseky společnosti.

Tato pozice má přesah do auditů kvality a norem.

Profil kandidáta

  • praxe ve výrobní společnosti v zákaznickém servisu

  • komunikativní znalost AJ

  • zájem o kvalitu výroby

Nabízíme

  • 5 týdnů dovolené

  • příspěvek na starvování

  • zázemí menší společnosti (příjemný kolektiv)

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Alena Šafaříková
+420703865288
ID: 3944585  Datum zveřejnění: 30.7.2020  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.