Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Koordinátor/ka zpracování objednávek
Středočeský kraj
Popis pozice
Co bude vaší náplní práce:
- Zpracování přijatých objednávek – zadávání do systému (SAP), kontrola dat
- Komunikace se zákazníky v rámci Evropy (zejména Německo, ale také Polsko, Rakousko, Česká republika, Finsko)
- Sledování stavu objednávek – informování o změnách, termínu dodání
- Komunikace v rámci společnosti – výroba, zákaznický servis, logistika
Profil kandidáta
Co by vám nemělo chybět:
- Středně pokročilá znalost angličtiny – pro komunikaci se zahraničními zákazníky či kolegy, e-mailem nebo telefonicky
- Zkušenosti z obdobné pozice
- Využijete zde znalost SAP nebo jiného ERP systému
- Možnost nástupu během října/od listopadu
Nabízíme
Co vám společnost na oplátku nabídne:
- Práci v malém přátelském týmu – pozici hledáme z důvodu rozšíření projektu
- Smlouvu na dobu neurčitou
- Flexibilní pracovní dobu (pevné jádro mezi 8:30-15:00)
- 5 týdnů dovolené
- Notebook, telefon
- Příspěvek na stravování
- Penzijní připojištění
- Kurzy anglického jazyka
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Kateřina Maivaldová
Kateřina Maivaldová
ID: 3971641
Datum zveřejnění: 21.9.2020
2020-09-21
lokalita: Středočeský kraj Pozice: Administrativní pracovník, referent, Logistik Společnost: ManpowerGroup s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.