Koordinátor/ka zpracování objednávek

Středočeský kraj

Popis pozice

Co bude vaší náplní práce:


  • Zpracování přijatých objednávek – zadávání do systému (SAP), kontrola dat

  • Komunikace se zákazníky v rámci Evropy (zejména Německo, ale také Polsko, Rakousko, Česká republika, Finsko)

  • Sledování stavu objednávek – informování o změnách, termínu dodání

  • Komunikace v rámci společnosti – výroba, zákaznický servis, logistika

Profil kandidáta

Co by vám nemělo chybět:


  • Středně pokročilá znalost angličtiny – pro komunikaci se zahraničními zákazníky či kolegy, e-mailem nebo telefonicky

  • Zkušenosti z obdobné pozice

  • Využijete zde znalost SAP nebo jiného ERP systému

  • Možnost nástupu během října/od listopadu

Nabízíme

Co vám společnost na oplátku nabídne:


  • Práci v malém přátelském týmu – pozici hledáme z důvodu rozšíření projektu

  • Smlouvu na dobu neurčitou

  • Flexibilní pracovní dobu (pevné jádro mezi 8:30-15:00)

  • 5 týdnů dovolené

  • Notebook, telefon

  • Příspěvek na stravování

  • Penzijní připojištění

  • Kurzy anglického jazyka

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Kateřina Maivaldová
ID: 3971641  Datum zveřejnění: 21.9.2020  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.