Sales Administration/Office Manager

Praha

Popis pozice

Pro menší společnost se sídlem v Praze obsazujeme pozici Sales administration & Office Manager. Pokud máte organizační schopnosti, bez problému se domluvíte anglicky a ovládáte Excel, neváhejte nám zaslat Váš životopis !
  • Zajištění hladkého chodu kanceláře (podpora týmu, řešení závad, administrativa)

  • Logistická koordinace (správa objednávek, koordinace mezipodnikových objednávek)

  • Organizace firemních akcí (plánování, pozvánky, organizace Vánočních dárků,..)

  • Vedení pokladny

  • Podpora oddělení HR (evidence dovolené a nepřítomností, administrativa výplatních pásek, vytváření a správa pracovních smluv)

  • Komunikace s dodavateli, klienty

  • Fakturace (zpracování podkladů pro fakturaci a audit, kontrola přijatých/vydaných plateb, měsíční přehled plánovaných a vydaných faktur)

Profil kandidáta

  • Pokročilou znalost AJ

  • Pokročilou znalost excelu

  • Organizační schopnosti

  • Zkušenosti na obdobné pozici

Nabízíme

  • Práci v malém týmu s příjemnou atmosférou

  • Služební telefon a notebook

  • 25 dní dovolené

  • Stravenky

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Anna Vítová
ID: 3989274  Datum zveřejnění: 20.10.2020  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.