Provozní asistentka/office managerka – nástup možný ihned

Jihomoravský kraj

Popis pozice

Do společnosti zajišťující komplexní služby facility managementu pro firemní i individuální klienty s celoslovenskou působností, která v dubnu nově otevírá pobočku v Brně, hledáme provozní asistentku.

Pokud máte time-management v malíčku, nezaleknete se žádného úkolu, domluvíte se anglicky a jste aktivním řidičem, tak možná hledáme právě Vás!
Jaká bude Vaše pracovní náplň?


  • Zodpovědnost za chod kanceláře (recepce, péče o hosty, objednávání kancelářských potřeb a servisu, kuchyňka + občerstvení)

  • Komunikace s klienty, správa e-mailu a telefonu, správa kalendáře kolegů

  • Administrativní podpora

  • Spolupráce s účetním oddělením (fakturace, evidence pokladny, reporting)

  • Organizace firemních akcí

  • Koordinace školení

  • Zaučování nových kolegů

Profil kandidáta

Jak si Vás představujeme?


  • Jste komunikativní, reprezentativní a máte příjemné vystupování

  • Jste proaktivní a inovativní – nezaleknete se žádného úkolu

  • Máte praxi z obdobné pozice

  • Jste aktivním řidičem/řidičkou

  • Domluvíte se anglicky (alespoň na úrovni B1)

  • Ovládáte MS Office (Word, Excel apod)

Nabízíme

A čím Vás odměníme?


  • Fixní mzdou + bonusovou složkou

  • Nástupem od 1.dubna na HPP

  • Pravidelnými školeními, které Vás budou posouvat

  • Stravenkami

  • Multisportkou

  • Flexibilní pracovní dobou (krátké pátky)

  • Home officem 2x do měsíce

  • Slevou na firemní produkty a služby

  • Telefonem a počítačem

  • Pravidelnými teambuildingy

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.

ID: 4059360  Datum zveřejnění: 10.4.2021  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.