Zákaznický servis/ Zákaznická kvalita Teplice

Teplice, Česko

Popis pozice


  • Řešení reklamací, telefonické meetingy, vytváření výstupů z reklamací, návrhy řešení

  • Evidence reklamací a zmetků, provádění interních a externích auditů



Profil kandidáta


  • SOU nebo SŠ technického směru

  • znalost čtení technické dokumentace PODMÍNKOU!

  • prokazatelná praxe z oddělení kvality (reklamace) PODMÍNKOU!

  • ochota pracovat ve 2 směnném provozu

  • znalost AJ – výhodou

Nabízíme


  • příspěvek an stravování

  • týden dovolené navíc

  • příspěvek na penzijní připojištění

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Alena Šafaříková
+420703865288
ID: 4127015  Datum zveřejnění: 21.7.2021  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.