Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrativní pracovník v obchodním domě – centrum Prahy!
Praha
Popis pozice
Do obchodního domu s módou v centru Prahy hledáme parťáka, který má kladný vztah k administrativě i práci s lidmi a domluví se dobře anglicky nebo německy!
Většinu dne budete trávit v kanceláři prací s interním systémem, fakturami, platbami a tvorbou podkladů k finančním záležitostem. Menší část dne Vám zabere práce s evidencí hotovosti v pokladnách. Pozice je vhodná pro muže i ženy. Nástup možný ihned nebo dohodou.
Většinu dne budete trávit v kanceláři prací s interním systémem, fakturami, platbami a tvorbou podkladů k finančním záležitostem. Menší část dne Vám zabere práce s evidencí hotovosti v pokladnách. Pozice je vhodná pro muže i ženy. Nástup možný ihned nebo dohodou.
- příprava denních uzávěrek
- komunikace se security agenturou, která provádí odvod hotovosti
- zpracování dárkových poukázek či zaměstnaneckých nákupů
- zpracování faktur v interním systému
- objednávání materiálu na pokladny
- budete vést tým pokladních (4 na směně) – výjimečně i vypomůžete na pokladně
- zodpovědnost za hlavní trezor a pokladny obchodního domu
- evidence hotovosti v pokladnách
- občasná komunikace s tuzemskými i zahraničními zákazníky
Profil kandidáta
- kladný vztah k administrativě
- umět si vše skvěle zorganizovat a být pečlivý
- nebát se práce s velkou hotovostí
- znalost anglického či německého jazyka na pokročilé úrovni je nutností kvůli komunikaci se zahraničním vedením, IT oddělením i zákazníky
- ochota pracovat na 12 h směny (rozvrhujete si sami ve spolupráci s kolegou - krátký, dlouhý týden)
Nabízíme
- mzdové ohodnocení odpovídající Vašim zkušenostem
- týden dovolené navíc
- stravenky v hodnotě 131 Kč
- 2x do roka výběr pracovního oblečení v celkové hodnotě až 30 000 Kč
- vysoké slevy na nákup oblečení pro osobní účely
- smlouva na HPP
- pracoviště v centru Prahy
- příjemné pracovní prostředí
- nástup možný ihned nebo dohodou
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Andrea Bolvanová
+420 728 275 980
Andrea Bolvanová
+420 728 275 980
ID: 4148937
Datum zveřejnění: 25.8.2021
2021-08-25
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Pokladník, Vedoucí úseku prodejny Společnost: ManpowerGroup s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.