Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Koordinátor/tlumočník pro UA zaměstnance
Cheb, Česko
Popis pozice
KOORDINÁTOR/TLUMOČNÍK
Popis pozice
● koordinace směny zaměstnanců u klienta
● tlumočení na základě pokynů od nadřízeného/klienta, překlad materiálů od klienta/pobočky
● vyřízení lékařských prohlídek se zaměstnanci
● denní komunikace a výměna důležitých informací s klientem/týmem
● zajištění správného a včasného toku informací a jejich předání UA zaměstnancům dle komunikační matice
● řešení dotazů ohledně pracovně právní dokumentace, mzdy zaměstnanců, výplatních pásek, pracovní neschopnost, potvrzení ke zdravotnímu pojištění, atd.
● pružně reaguje na požadavky klienta a řeší přesuny zaměstnanců mezi pracovišti - směny
● vedení jmenného seznamu zaměstnanců a kontrola docházky
● kontrola obsazenosti směny a předání informací vedoucím linek, vedoucí výroby, personálnímu oddělení
● tvorba koridoru přesčasů, její předání zaměstnancům, vedoucím linek
● obchůzky veškerých pracovišť na dané směně s cílem zabezpečit plynulý a bezchybný provoz
● zajištění zastupitelnosti v případě vzniklých neočekávaných absencí – obvolání zaměstnanců, kteří vyhovují v rámci koridoru přesčasů
● informování klienta/personálního oddělení o žádostech dovolených zaměstnanců, po (ne)schválení klientem informování zaměstnance
● realizace založení bankovních účtů pro zaměstnance dle pokynů nadřízeného/personálního oddělení
● Problémy ○ ad hoc (drobné) - okamžité řešení a informování personálního oddělení, vedoucích
○ velké (zrušení směny, závažný pracovní úraz, velká absence...) - neprodlené informování případná práce na směně
● pomoc při ubytování na ubytovně
Popis pozice
- Efektivní koordinace zaměstnanců u klienta
- Tlumočení z a do ukrajinského/českého jazyka zaměstnanců u klienta
● koordinace směny zaměstnanců u klienta
● tlumočení na základě pokynů od nadřízeného/klienta, překlad materiálů od klienta/pobočky
● vyřízení lékařských prohlídek se zaměstnanci
● denní komunikace a výměna důležitých informací s klientem/týmem
● zajištění správného a včasného toku informací a jejich předání UA zaměstnancům dle komunikační matice
● řešení dotazů ohledně pracovně právní dokumentace, mzdy zaměstnanců, výplatních pásek, pracovní neschopnost, potvrzení ke zdravotnímu pojištění, atd.
● pružně reaguje na požadavky klienta a řeší přesuny zaměstnanců mezi pracovišti - směny
● vedení jmenného seznamu zaměstnanců a kontrola docházky
● kontrola obsazenosti směny a předání informací vedoucím linek, vedoucí výroby, personálnímu oddělení
● tvorba koridoru přesčasů, její předání zaměstnancům, vedoucím linek
● obchůzky veškerých pracovišť na dané směně s cílem zabezpečit plynulý a bezchybný provoz
● zajištění zastupitelnosti v případě vzniklých neočekávaných absencí – obvolání zaměstnanců, kteří vyhovují v rámci koridoru přesčasů
● informování klienta/personálního oddělení o žádostech dovolených zaměstnanců, po (ne)schválení klientem informování zaměstnance
● realizace založení bankovních účtů pro zaměstnance dle pokynů nadřízeného/personálního oddělení
● Problémy ○ ad hoc (drobné) - okamžité řešení a informování personálního oddělení, vedoucích
○ velké (zrušení směny, závažný pracovní úraz, velká absence...) - neprodlené informování případná práce na směně
● pomoc při ubytování na ubytovně
Profil kandidáta
- ochota chodit na směnný provoz
● český jazyk - min. komunikační znalost ústní i písemná forma
● koordinační a komunikační schopnosti
● proaktivita, odolnost, vytrvalost
● schopnost koordinovat a podporovat svěřený tým
Nabízíme
- základní měsíční mzdu - 33.588,- (199Kč/hod)
- bonus až 5.000,-
- 5 týdnů dovolené
- 1x jídlo denně zdarma
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Hana Jančárková
+420607006028
Hana Jančárková
+420607006028
ID: 4158113
Datum zveřejnění: 8.9.2021
2021-09-08
lokalita: Cheb Pozice: Tlumočník Společnost: ManpowerGroup s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.