Jak Vám poradíme?

Administrativní asistent/ka s ČJ + AJ (nástup ihned)

Praha, Česko

Popis pozice

ADMINISTRATIVNÍ A ODBORNÁ PODPORA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ

Využijte možnosti pracovat pro českou centrálu nadnárodní IT společnosti, jejíž produkty určitě znáte a možná i sami používáte.
Náplň práce:


  • Administrativní podpora členů obchodního týmu

  • Shromažďování informací o dohodnutých zakázkách a jejich zapisování do interního systému

  • Správa uživatelského portálu pro klíčové odběratele (kontrola nastavení cen pro jednotlivé profily, popis požadované konfigurace produktů apod.)

  • Odpovídání na dotazy stávajících klientů (např. ohledně termínu dodání)

  • Potvrzování speciálních nabídek s interními týmy zodpovědnými za cenotvorbu

  • Řešení operativních záležitostí

  • Reporting

Profil kandidáta

Požadujeme:


  • Dokončené SŠ/VŠ vzdělání, může být i poslední ročník VŠ s kapacitou pro plný úvazek

  • Aktivní znalost angličtiny v mluvené i psané formě (převážná část pracovní komunikace probíhá v angličtině)

  • Předchozí zkušenost s prací v MS Excelu

  • Zájem o práci s čísly a tabulkami

  • Komunikační dovednosti

  • Pečlivost, zodpovědnost, smysl pro detail

  • Aktivní přístup a samostatnost

Nabízíme

Nabízíme:


  • Možnost dalšího profesního rozvoje

  • Kvalitní zaškolení

  • Tým vstřícných lidí ochotných pomoci

  • Moderní pracovní prostředí s dobrou dopravní dostupností (blízko stanice metra „C“)

  • Parkování zdarma v docházkové vzdálenosti od kanceláře

  • Zaměstnanecké benefity


Nástup ihned, pracovní smlouva na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení (nejedná se o zástup za MD apod., ale o dlouhodobou spolupráci).

V případě zájmu zašlete prosím životopis v české i anglické verzi.

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Marta Petržílková
ID: 4160148  Datum zveřejnění: 12.9.2021  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.