Jak Vám poradíme?

Recepční/podpora kanceláře

Praha

Popis pozice

Pro našeho klienta, který poskytuje profesionální finanční služby hledáme komunikativní a reprezentativní osobu, která by měla na starost kompletní chod recepce a podporu kanceláří. Jedná se o zodpovědnou práci s přesahem do administrativy.

  • Péče o recepci a kanceláře

  • Obstarávání návštěv, denní emailová i telefonická komunikace s klienty/kolegy v CZ i AJ

  • Podpora kolegů s přípravou dokumentů, zajištění kurýra a taxi, vyplňování vyúčtování služebních cest

  • Komunikace s dodavateli, zajištění objednávek

  • Příchozí a odchozí pošta

  • Výpomoc s aktivitami v rámci facility managementu

  • Organizace meetingů a schůzek, příprava zasedacích místností

  • další organizační úkoly v souvislosti s chodem kanceláří a fungováním celé společnosti

Profil kandidáta


  • Komunikativní osobnost s dobrou znalostí anglického jazyka (min. B2)

  • Zkušenost z administrativní či recepční pozice výhodou

  • Organizační schopnosti, pozitivní přístup k práci

Nabízíme


  • Dlouhodobá spolupráce

  • Plný úvazek (40h/týdně)

  • Různorodá role ve stabilní společnosti

  • Skvěle dostupná lokalita kanceláří na Václavském náměstí

  • Balíček benefitů: stravenkový paušál, 25 dní dovolené, sick days, příspěvek na penzijní spoření, jazykové kurzy, masáže/fyzioterapie na pracovišti atd.

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.

ID: 4193005  Datum zveřejnění: 29.10.2021  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.