Asistentka jednatele

Pardubický kraj

Popis pozice

Hledáš své první pracovní uplatnění a máš výbornou angličtinu? Nebo už máš za sebou praxi na administrativní pozici a angličtina je tvým koníčkem? Obojí je výborným předpokladem pro uplatnění u nás!

Pro menší a zároveň velmi moderní výrobní společnost se sídlem v Chocni (a hlavně pro jejího belgického jednatele) hledám novou kolegyni na pozici Asistentky.

 

Co Tě v práci bude čekat:

  • administrativní práce pro belgického jednatele společnosti

  • účast na schůzkách, tlumočení (v ČR)

  • tvorba zápisů z jednání a další obchodní korespondence

  • zajištění a organizace služebních cest (hotely, letenky atd.)

Profil kandidáta

  • SŠ vzdělání

  • reprezentativní vystupování

  • výborné prezentační a komunikační schopnosti

  • dobrá angličtina (používání na denní bázi)

  • schopnost obchodní korespondence (i v angličtině)

  • flexibilita, spolehlivost, samostatnost

Nabízíme

  • stabilní práci v zajímavém odvětví

  • zaškolení je samozřejmostí

  • pravidelnou mzdu a 13. plat

  • dotované stravování

  • občasný homeoffice

  • a další benefity....

 

Zaujala Tě nabídka? Pak zašli životopis včetně fotografie na můj email nebo přes ikonu "odpovědět". Jakmile životopis dorazí, zhodnotíme ho a budeme Tě informovat o dalším postupu!

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Barbora Sýkorová
ID: 4241255  Datum zveřejnění: 18.1.2022  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.