Administrativní asistent/ka v advokátní kanceláři – centrum Prahy

Praha

Popis pozice

Advokátní kancelář sídlící v centru Prahy hledá do svého týmu administrativní asistentku, která bude advokátům připravovat podklady ke schůzkám, faktury a komunikovat s klienty a úřady.

Pozice je vhodná pro muže i ženy, kteří mají předchozí zkušenosti s administrativou.

Odměnou Vám bude přátelské a neformální prostředí, krásné kanceláře u Staroměstského náměstí, spoustu fajn benefitů a společenských akcí v podobě večírků, dovolených na horách a teambuildingů.

  • plánování schůzek s klienty a příprava podkladů ke schůzkám

  • příprava, formátování, tisk a archivace dokumentů

  • zajišťování a ověřování podpisů

  • komunikace s klienty i úřady

  • příprava faktur na základě dodaných podkladů

Profil kandidáta


  • dobrá znalost Microsoft Office, zejména Word

  • znalost angličtiny na středně pokročilé úrovni – nesmíte se bát vyřídit telefonát v cizím jazyce

  • předchozí zkušenosti s administrativou jsou vítány

Nabízíme


  • mzdové ohodnocení ve výši 30 000 – 35 000 Kč dle zkušeností

  • celkem 27 dní volna (dovolená, sickdays, vánoční volno)

  • pracovní doba 8:30 – 17:00

  • stravenky

  • občerstvení na pracovišti

  • příspěvek na Multisport kartu

  • příspěvek na volný čas (FlexiPassy)

  • příspěvek jazykové kurzy

  • společenské firemní akce (vánoční a narozeninové večírky)

  • teambuildingy (např. lyžování, cyklistika a turistika)

  • pečlivé zaškolení

  • standardní smlouva na HPP

  • nástup možný ihned nebo dohodou

  • krásné kanceláře v centru Prahy


 

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Andrea Bolvanová
+420 728 275 980
ID: 4245777  Datum zveřejnění: 25.1.2022  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.