Back office specialista

Praha

Popis pozice

Pro našeho klienta hledáme pečlivou, komunikativní a samostatnou osobu. Budete zodpovídat za interní komunikaci se zákazníky a zajištění logistiky s tím spojenou. Pro tuto pozici je nezbytná komunikativní angličtina – denní báze. Pokud máte pozitivní přístup a chuť na sobě pracovat, čtěte dál.

  • Komunikace se zákazníky a zajištění hladkého průběhu procesu

  • Příjem objednávek a jejich zadávání do výroby

  • Interní komunikace s výrobním oddělením

  • Řešení zajištění logistiky směrem k zákazníkovi

Profil kandidáta


  • Ukončené SŠ vzdělání

  • Angličtina na úrovni B2 (každodenní komunikace)

  • MS Office (základní znalost), SAP výhodou

  • Zkušenost s jednáním se zákazníky

  • Komunikativnost, aktivní přístup a zodpovědnost

Nabízíme


  • Měsíční mzda na plný úvazek 32-34 000 Kč 

  • Možnost pracovat i na kratší úvazek

  • 25 dnů dovolené a 4 sick days

  • Zvýhodněné stravování ve firemní kantýně

  • 13. mzda

  • Flexibilní pracovní doba (9-14h je pevně daná)

  • Lokalita: Praha 9-Kyje, Praha 14



NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Zdeněk Diviš
ID: 4328118  Datum zveřejnění: 12.5.2022  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.