Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Obchodní referent s angličtinou – centrum Prahy
Praha
Popis pozice
Japonská chemická společnost hledá od svého týmu parťáka, který bude zajišťovat obchodní i administrativní agendu. Což znamená, že budete jednat se zákazníky, zahraničními pobočkami společnosti, zahraničními sklady a vše budete administrativně zpracovávat v interním systému i MS Office.
Pozice je vhodná pro komunikativní muže i ženy každého věku, kteří mají bohaté zkušenosti s administrativou a pokročilou znalost angličtiny.
Odměnou Vám bude atraktivní mzda, 13. plat, pravidelný home office, flexibilní pracovní doba, stravenky, 29 dní volna a kanceláře v centru Prahy.
Pozice je vhodná pro komunikativní muže i ženy každého věku, kteří mají bohaté zkušenosti s administrativou a pokročilou znalost angličtiny.
Odměnou Vám bude atraktivní mzda, 13. plat, pravidelný home office, flexibilní pracovní doba, stravenky, 29 dní volna a kanceláře v centru Prahy.
- komunikace se zákazníky (české i zahraniční průmyslové společnosti)
- zpracovávání objednávek v interním systému
- sledování dodávek směrem k zákazníkům
- komunikace se skladem a řidiči
- analýza trhu a konkurence
- spolupráce se zahraničními pobočkami společnosti
Profil kandidáta
- dlouholeté zkušenosti s administrativou i péčí o zákazníky
- znalost angličtiny na pokročilé úrovni (alespoň C1)
- zkušenosti z obchodního oddělení jsou vítané
Nabízíme
- mzdové ohodnocení ve výši 40 000 – 50 000 Kč dle zkušeností
- 13. plat
- roční zvyšování mzdy o inflaci
- 29 dní volna (dovolená, sickdays, vánoční volno)
- home office možný 2 dny v týdnu
- flexibilní pracovní doba
- mobil a notebook
- stravenky v hodnotě 120 Kč
- společenské firemní akce
- teambuildingy
- pečlivé zaškolení
- standardní smlouva na HPP
- nástup možný ihned nebo dohodou
- kanceláře v centru Prahy
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Andrea Bolvanová
+420 728 275 980
Andrea Bolvanová
+420 728 275 980
ID: 4328322
Datum zveřejnění: 13.5.2022
2022-05-13
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Key account manager, Obchodní referent Společnost: ManpowerGroup s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.