Specialista klientského servisu. Částečný home office!

Královéhradecký kraj

Popis pozice

Hledáme nového kolegu/kolegyni do našeho interního call centra. 

Máte chuť být součástí našeho týmu v Hradci Králové? Naučit se nové komunikační dovednosti, které využijete i v běžném životě?  

Tak neváhejte a kontaktujte nás!

  • Vaší náplní práce bude komunikace se stávajícími klienty banky.

  • Čeká Vás péče o zákazníky, podpora a pomoc.

  • Denní vyřizování příchozích hovorů klientů banky, administrativní činnost a případně i prodej doplňkových služeb a produktů.

Profil kandidáta


  • Úplné středoškolské vzdělání. 

  • Možnost docházet na směny. 

  • Čistý trestní rejstřík. 

  • Dobrá znalost práce s PC. 

  • Dobré komunikační schopnosti. 

  • Perfektní znalost českého nebo slovenského jazyka. 

Nabízíme


  • Smlouvu na HPP.

  • Po zapracování budete mít možnost částečně pracovat z domova. 

  • Fixní mzdu 24.000 Kč - 28.000 Kč/měsíčně.

  • Bonusovou složku až 5.000 Kč/měsíčně. 

  • Navíc budete mít 5 dnů zdravotního volna – sick day.

  • Týden dovolené navíc - celkem tedy 5 týdnů placeného volna. 

  • Stravenky v hodnotě 125 Kč/den. 

  • Příspěvek do Cafeterie 8.100 Kč/rok.

  • Pracovní notebook a telefon.

  • Jedná se o bezbariérové pracoviště s odpočinkovou i sportovní zónou a dalšími možnostmi. 



NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Adriena Vernerová
ID: 4349977  Datum zveřejnění: 8.6.2022  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.