Administrativní podpora zákaznického servisu

Plzeňský kraj

Popis pozice

Jste absolvent s krátkou praxí nebo zkušený pracovník zákaznického servisu?  

Hledáte novou pracovní výzvu? 

Domluvíte se německy? 
 
Pro silnou mezinárodní společnost sídlící v blízkosti Plzně hledáme administrativního pracovníka pro zákaznický servis s potenciálem kariérního růstu.  

  • Správa dodavatelských/zákaznických reklamací (komunikace s externími dodavateli - servis, reklamace, vyřizování mezinárodní korespondence) 

  • Zadávání informací o procesu do systému SAP (včetně fakturace v systému SAP) 

  • Administrativní činnosti v rámci oddělení (příprava dodacích dokumentů, kontrola faktur - upomínání v případě nezaplacení) 

Profil kandidáta


  • Komunikativní znalost německého jazyka (komunikace s dodavateli/zákazníky) 

  • Uživatelská znalost MS Office 

  • Týmový hráč, orientace na výsledek

Nabízíme


  • Týden dovolené navíc  

  • Příspěvek na dovolenou a Vánoce 25 % hrubé měsíční mzdy 

  • Obědy zcela zdarma 

  • Příspěvek na dopravu 2,5 Kč/km 

  • Flexi Pass (4 500 Kč/rok) 

  • Roční bonus dle výsledků společnosti (13. mzda) 

  • Příspěvek na penzijní připojištění (2 % hrubé mzdy) 

  • Příspěvek na jazykové kurzy  

  • Odměny k osobním a pracovním jubileum 

  • Zvýhodněné mobilní tarify pro vás a vaši rodinu 



NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Tereza Vlachová
ID: 4362824  Datum zveřejnění: 23.6.2022  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.