Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Service Administrator
Praha
Popis pozice
Pracovali byste rádi pro přední světovou společnost zabývající se zpracováním a balením potravin?
Máte dobré adminstrativní, organizační a komunikační schopnosti a chtěli byste být spoučásti mezinárodního týmu?
Hledáme správce služeb pro stabilní mezinárodní společnost, která svým zákazníkům a dodavatelům poskytuje bezpečné, inovativní produkty, šetří životnímu prostředí a každý den uspokojuje potřeby stovek milionů lidí ve více než 160 zemích světa.
Máte dobré adminstrativní, organizační a komunikační schopnosti a chtěli byste být spoučásti mezinárodního týmu?
Hledáme správce služeb pro stabilní mezinárodní společnost, která svým zákazníkům a dodavatelům poskytuje bezpečné, inovativní produkty, šetří životnímu prostředí a každý den uspokojuje potřeby stovek milionů lidí ve více než 160 zemích světa.
- Front office pro objednávky náhradních dílů
- Podpora centra náhradních dílů
- Poskytování kvalitních administrativních služeb pro definovanou oblast
- Provádění interní správy objednávek a následná kontrola
- Podpora plánování cesty pro servisní techniky
Profil kandidáta
- Středoškolské vzdělání
- Pokročila znalost českého a anglického jazyka
- Zkušenosti se SAP R3 a Business Warehouse výhodou
- Dobré organizační a komunikační schopnosti
- Orientace na služby a dobrá spolupráce s ostatními odděleními a kolegy
Nabízíme
- Pracovní smlouva na HPP
- Stabilní pracovní zázemí
- Možnost práce z domova
- Náhrada během nemoci do 100 % průměrného čistého příjmu (30 pracovních dnů v roce)
- Benefity: stravenky, System Cafeterie, 3 sick days, mimořádna odměna ke mzdě, příspěvek na penzijní pojištění, příspěvek na dopravu MHD
Benefity
- Částečný Home Office
- Stravenky
- Odměny ke mzdě
- Sick Days
- Cafeteria systém
- Příspěvek na penzijní připojištění
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Farida Alieva
+420 703 865 271
Farida Alieva
+420 703 865 271
ID: 4455640
Datum zveřejnění: 28.10.2022
2022-10-28
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Specialista podpory zákazníků Společnost: ManpowerGroup s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.