Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrativní specialista v IT společnosti
Praha
Popis pozice
IT společnost s přátelskou a neformální atmosférou sídlící v centru Prahy rozšiřuje svůj tým o parťáka/parťačku pro administrativní činnosti.
Pozice je vhodná pro zkušené a analyticky založené kandidáty s komunikativní angličtinou a pokročilou znalostí MS Excel.
Odměnou Vám bude kromě atraktivního mzdového ohodnocení budou také kvartální bonusy, neomezené sickdays, flexibilní pracovní doba, home office, příspěvky na stravování, MHD, volnočasové aktivity a také smlouva na HPP na dobu neurčitou.
Pozice je vhodná pro zkušené a analyticky založené kandidáty s komunikativní angličtinou a pokročilou znalostí MS Excel.
Odměnou Vám bude kromě atraktivního mzdového ohodnocení budou také kvartální bonusy, neomezené sickdays, flexibilní pracovní doba, home office, příspěvky na stravování, MHD, volnočasové aktivity a také smlouva na HPP na dobu neurčitou.
- nákup servisních služeb
- fakturace dodavatelských servisů
- příprava podkladů pro zpracování nabídky v oblasti servisních služeb
- evidence a administrace smluv servisní podpory – odpovědnost za správnost nastavení servisních smluv
- objednání služeb u dodavatele
- komunikace s dodavateli a obchodními partnery
- podpora obchodního oddělení
- udržování aktuálních informací v interním systému
- poskytování aktuálních informací o oblasti servisu směrem k obchodnímu oddělení a technickým týmům
Profil kandidáta
- pokročilá znalost MS Excel (kontingenční tabulky, funkce atd.)
- pokročilá znalost angličtiny
- analytické a systematické myšlení
Nabízíme
- mzdové ohodnocení ve výši 40 000 – 55 000 Kč na základě Vašich zkušeností
- kvartální bonusy
- smartphone a laptop
- home office
- flexibilní pracovní doba
- 25 dní dovolené
- neomezené sickdays
- příspěvky na stravování
- roční kupon na MHD
- Multisport karta
- jazykové kurzy
- pravidelné vzdělávací kurzy a školení
- občerstvení na pracovišti
- teambuildingy
- moderní kanceláře v centru Prahy
- spolupráce na HPP na dobu neurčitou
- nástup možný ihned nebo dohodou
Benefity
- Částečný Home Office
- Stravenky
- Odměny ke mzdě
- Sick Days
- Flexibilní pracovní doba
- Smlouva na dobu neurčitou
- Jazyková výuka v rámci pracovní doby
- Příspěvek na Multisport kartu
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Andrea Bolvanová
+420 728 275 980
Andrea Bolvanová
+420 728 275 980
ID: 4461362
Datum zveřejnění: 7.11.2022
2022-11-07
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent Společnost: ManpowerGroup s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Spodní hranice mzdy (brutto): 40 000 Kč/měsíc