Obchodní referent (Plzeň)

Plzeňský kraj

Popis pozice

Chcete být součástí velice úspěšné firmy s dlouholetou historií?  

Zajímala by vás práce v oblasti zpracování a koordinace nabídek? 

Domluvíte se německy nebo anglicky?  

Pokud jste na všechny tři otázky odpověděli ANO, hledáme právě vás! 

  • Komunikace a vyjednávání s dodavateli i zákazníky 

  • Koordinace a správa objednávek (ceny, termíny dodaní, reklamace a další) 

  • Spolupráce s dalšími odděleními firmy (v aj nebo nj), prodejci i dodavateli 

Profil kandidáta


  • Středně pokročilá znalost německého nebo anglického jazyka (budete denně komunikovat se

  • zákazníky i dodavateli) + alespoň základní znalost druhého jazyka 

  • Dobré komunikační a vyjednávací dovednosti, prozákaznický přístup 

  • Pokročilá znalost MS Office, SAP výhodou  

Nabízíme


  • Týden dovolené navíc  

  • Flexibilní zkrácená pracovní doba (38,5h/týdně) 

  • Možnost práce na Home office 

  • Nové moderní pracovní prostředí 

  • Profesní i osobnostní vzdělávání  

  • Závodní stravování (obědy za 40Kč/den) 

  • Prémie/bonusy ke mzdě  

  • Příspěvek na volnočasové aktivity 

  • Příspěvek na penzijní pojištění 

  • Možnost jazykových kurzů v rámci pracovní doby 


Benefity



  • Částečný Home Office

  • Stravenky

  • Odměny ke mzdě

  • Dovolená navíc

  • Flexibilní pracovní doba

  • Cafeteria systém

  • Jazyková výuka v rámci pracovní doby

  • Příspěvek na penzijní připojištění

  • Příspěvek na stravování

  • Vzdělávací kurzy a školení



NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Tereza Vlachová
ID: 4475354  Datum zveřejnění: 30.11.2022  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.