Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Sales/Account Manager v oblasti IT Sourcingu a Consultingu
Praha
Popis pozice
Staňte se součástí naší společnosti!
Jsme společnost ManpowerGroup, firma s předním postavením na českém i světovém trhu v poskytování personálních služeb a zároveň 15.největší zaměstnavatel v České republice. Naše společnost zahrnuje několik specializovaných divizí.
Divize Experis se zaměřuje výhradně na poskytování služeb v oblasti IT. Jejím hlavním cílem do budoucna je začlenění se mezi největší poskytovatele IT služeb trhu. Stále jsme na cestě k tomuto cíli, a proto hledáme ambiciózní osobnosti, které půjdou spolu s námi ještě dál! Do týmu Experis hledáme nyní specialisty v oblasti IT & IT Sourcingu, kteří chtějí být součástí vzniku nové IT společnosti v České republice. Aktuálně u nás chceme přivítat nové kolegy na pozici „Account/Sales Manager“. Cílem této role je primárně business development v oblasti IT Sourcingu.
U nás budete mít na starosti:
Jsme společnost ManpowerGroup, firma s předním postavením na českém i světovém trhu v poskytování personálních služeb a zároveň 15.největší zaměstnavatel v České republice. Naše společnost zahrnuje několik specializovaných divizí.
Divize Experis se zaměřuje výhradně na poskytování služeb v oblasti IT. Jejím hlavním cílem do budoucna je začlenění se mezi největší poskytovatele IT služeb trhu. Stále jsme na cestě k tomuto cíli, a proto hledáme ambiciózní osobnosti, které půjdou spolu s námi ještě dál! Do týmu Experis hledáme nyní specialisty v oblasti IT & IT Sourcingu, kteří chtějí být součástí vzniku nové IT společnosti v České republice. Aktuálně u nás chceme přivítat nové kolegy na pozici „Account/Sales Manager“. Cílem této role je primárně business development v oblasti IT Sourcingu.
U nás budete mít na starosti:
- Jednání se seniorním managementem (HR, Procurement, IT Management) a majiteli firem,
- spoluúčast při řešení komplexních projektů a jejich aktivní prodej,
- akvizice nových klientů na základě předem definovaných obchodních cílů a to především z oblasti IT,
- business a relationship development,
- spolupráce na projektech našich nejvýznamnějších klientů,
- spolupráci s kolegy na pobočkách (Praha a Brno),
- definování budoucí obchodní strategie a rozvíjení obchodních příležitostí,
- účast a zastupování společnosti ve výběrových řízeních,
- tvorba prezentací a cenových nabídek,
- pravidelný reporting, plánování rozpočtu, aj.
Profil kandidáta
Hledáme především někoho, kdo umí klienta vyslechnout, pochopit jeho potřeby a navrhnout mu řešení na míru. Ideálním kandidátem bude ten, kdo bude k práci přistupovat se zdravým sebevědomím a bude mít prokazatelný IT background.
Dále byste měl/a mít:
Dále byste měl/a mít:
- profesionální a milé vystupování,
- předchozí zkušenosti z obchodní pozice a obchod mít prostě v krvi,
- dobrou znalost anglického jazyka,
- více než vaše ego nás bude zajímat co dokážete a co jste schopen/schopna se naučit.
Nabízíme
Co vám za vaši práci můžeme nabídnout?
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
- Zázemí stabilní mezinárodní společnosti, která je jedničkou na českém i světovém trhu,
- moderní pracovní prostředí v centru Prahy (Florentinum)
- zajímavé finanční ohodnocení (fixní mzda + atraktivní nezastropovaný bonusový systém),
- flexibilní pracovní dobu včetně již zmíněné práce na home office,
- práci na plný či zkrácený úvazek (minimálně 0,8 FTE),
- služební automobil i k soukromým účelům,
- přátelskou firemní kulturu – můžete se podívat na Atmoskop a přečíst si hodnocení společnosti našimi zaměstnanci (to vám jistě také mnohé napoví),
- služební notebook a telefon i pro soukromé účely,
- firemní benefity: stravenky, týden dovolené navíc, 3 sick days, home office až 2x týdně, den volna na narozeniny, karta Multisport s bohatým příspěvkem zaměstnavatele, systém Cafeterie, odborná školení a jazykové kurzy v pracovní době, firemní akce a další,
- spolupráci na HPP (s čerpáním veškerých benefitů, využíváním služebního automobilu, notebooku,..) či na IČO.
- nástup možný od ledna či dohodou.
Benefity
- Částečný Home Office
- Stravenky
- Odměny ke mzdě
- Služební automobil
- Sick Days
- Dovolená navíc
- Flexibilní pracovní doba
- Jazyková výuka v rámci pracovní doby
- Příspěvek na Multisport kartu
- Vzdělávací kurzy a školení
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
Eva Picková
ID: 4500625
Datum zveřejnění: 13.1.2023
2023-01-13
lokalita: Praha Pozice: Account manager Společnost: ManpowerGroup s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.