Asistentka obchodního oddělení| flexibilní prac. doba
Moravskoslezský kraj, Česko
Popis pozice
Hledáš příležitost ve společnosti, která má stabilní a dlouhodobou tradici v regionu? Láká tě být součástí týmů, které se podílejí na zajímavých projektech a inovacích? Chceš se rozvíjet a čerpat informace od zkušených kolegů?
Pro obchodní oddělení výrobní firmy v Bohumíně hledáme asistentku s dobrou angličtinou nebo němčinou.
✔ komunikace se zákazníky a zpracování zakázek do systému včetně souvisejících dokumentů (objednávky, dodací listy, faktury)
✔ informování zákazníků o průběhu realizace zakázky, projednávání reklamačního řízení
✔ příprava podkladů pro obchodní jednání a uzavírání obchodních smluv
✔ zajišťování externí logistiky a komunikace s dopravci
✔ příprava podkladů pro expedici
✔ spolupráce s dalšími odděleními (nákup, obchodními zástupci, výroba, účetní a právní odd.)
Pro obchodní oddělení výrobní firmy v Bohumíně hledáme asistentku s dobrou angličtinou nebo němčinou.
✔ komunikace se zákazníky a zpracování zakázek do systému včetně souvisejících dokumentů (objednávky, dodací listy, faktury)
✔ informování zákazníků o průběhu realizace zakázky, projednávání reklamačního řízení
✔ příprava podkladů pro obchodní jednání a uzavírání obchodních smluv
✔ zajišťování externí logistiky a komunikace s dopravci
✔ příprava podkladů pro expedici
✔ spolupráce s dalšími odděleními (nákup, obchodními zástupci, výroba, účetní a právní odd.)
Profil kandidáta
✔ min. SŠ vzdělání
✔ praxe na obdobné pozici nebo v zákaznickém servisu je vítána
✔ výhodou je zkušenost s celní problematikou
✔ bez dobré znalosti němčiny nebo angličtiny (min. úroveň B1/B2) se neobejdeš, druhý jazyk je velkou výhodou
✔ dobrá znalost MS Office
✔ jsi komunikativní, aktivní a prozákaznicky orientovaný
✔ praxe na obdobné pozici nebo v zákaznickém servisu je vítána
✔ výhodou je zkušenost s celní problematikou
✔ bez dobré znalosti němčiny nebo angličtiny (min. úroveň B1/B2) se neobejdeš, druhý jazyk je velkou výhodou
✔ dobrá znalost MS Office
✔ jsi komunikativní, aktivní a prozákaznicky orientovaný
Nabízíme
✔ práci v týmu přátelských a zkušených kolegů
✔ flexibilní pracovní dobu
✔ 5 týdnů dovolená
✔ cafereteria systém
✔ jazykové a odborné kurzy
✔ roční a mimmořádné odměny
✔ příspěvek na stravné v závodní jídelně
✔ odměny při pracovním jubileu
✔ možnost bezplatného využití služeb podnikového právníka
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
✔ flexibilní pracovní dobu
✔ 5 týdnů dovolená
✔ cafereteria systém
✔ jazykové a odborné kurzy
✔ roční a mimmořádné odměny
✔ příspěvek na stravné v závodní jídelně
✔ odměny při pracovním jubileu
✔ možnost bezplatného využití služeb podnikového právníka
Benefity
- Odměny ke mzdě
- Dovolená navíc
- Flexibilní pracovní doba
- Smlouva na dobu neurčitou
- Cafeteria systém
- Jazyková výuka v rámci pracovní doby
- Příspěvek na stravování
- Vzdělávací kurzy a školení
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Lenka Jurista
Lenka Jurista
ID: 4529990
Datum zveřejnění: 1.3.2023
2023-03-01
lokalita: Moravskoslezský kraj Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Obchodní referent, Specialista podpory zákazníků Společnost: ManpowerGroup s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.