Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista back office s německým jazykem
Praha
Popis pozice
Náš skvělý klient, významný hráč působící v oblasti železniční logistiky a pronájmu vagonů, momentálně rozšiřuje svůj back office tým (5) o nového kolegu/novou kolegyni.
Pokud hledáte komplexní administrativní pozici s možností využití německého jazyka a práci v menším týmu (zde plně dámský :)) v rodinné společnosti, pak neváhejte a pošlete nám svůj životopis.
Jako Specialista back office (m/ž) budete mít na starosti zajištění pronájmu železničních vagonů, které vlastní firma a poskytuje je svým klientům (B2B business). Vaše práce bude tedy zahrnovat:
Většina železničních vagónů se pronajímá na delší časový horizont - 5 let a více, tj. většina klientů je opravdu dlouhodobých. Během této doby je potřebné zajistit pravidelné kontroly stavu vozů, proto budete mít na starosti i komunikaci se servisem a zajišťování jejich služeb.
Pokud hledáte komplexní administrativní pozici s možností využití německého jazyka a práci v menším týmu (zde plně dámský :)) v rodinné společnosti, pak neváhejte a pošlete nám svůj životopis.
Jako Specialista back office (m/ž) budete mít na starosti zajištění pronájmu železničních vagonů, které vlastní firma a poskytuje je svým klientům (B2B business). Vaše práce bude tedy zahrnovat:
- zpracování objednávek a smluv,
- komunikaci s B2B klienty (českými, zahraničními),
- komunikaci s centrálou ve Vídni,
- fakturaci,
- řešení problémů, reklamací,
- komunikaci s dopravními podniky,
- práci s firemními systémy.
Většina železničních vagónů se pronajímá na delší časový horizont - 5 let a více, tj. většina klientů je opravdu dlouhodobých. Během této doby je potřebné zajistit pravidelné kontroly stavu vozů, proto budete mít na starosti i komunikaci se servisem a zajišťování jejich služeb.
Profil kandidáta
- Máte relevantní pracovní zkušenosti z oblasti administrativy, logistiky apod.
- Výhodou je také zkušenost z firem zaměřených na želežniční přepravu/logistiku, pronájem vagónů apod.
- Ovládáte anglický jazyk na komunikativní úrovni (kvůli komunikaci s klienty, práci s firemním systémem)
- Ovládáte také německý jazyk (kvůli komunikaci s klienty, centrálou) - výhodou, nikoliv podmínkou
- Jste příjemná, komunikativní, zodpovědná osoba se smyslem pro detail
Nabízíme
- Příjemné a přátelské pracovní prostředí, menší sehraný tým (5)
- Komplexní administrativní pozici, možnost využívání německého jazyka
- Platové ohodnocení dle Vašich zkušeností, 13. plat
- HPP, smlouvu na dobu neurčitou, nástup dle Vašich možností
- Flexibilní pracovní dobu, home office
- 5 týdnů dovolené, kartu MultiSport, možnost penzijního připojištění
- Hezkou kancelář na Praze 4
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Eva Picková
Eva Picková
ID: 4584379
Datum zveřejnění: 22.5.2023
2023-05-22
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Disponent, Obchodní referent Společnost: ManpowerGroup s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.