Administrativní podpora s řečtinou

Středočeský kraj

Popis pozice

Pro jednoho z předních a dynamicky se rozvíjejících prodejců spotřební, telekomunikační a kancelářské elektroniky, hledáme novou posilu do zbrusu nové centrály v Říčanech.

  • Zpracování příchozích objednávek

  • Administrativa spojená s vyřizováním objednávek

  • Řešení problematiky odběratelsko-dodavatelských vztahů

  • Komunikace se zahraničními dodavateli a odběrateli

  • Vnitrofiremní komunikace s produktovým oddělením

Profil kandidáta


  • Řecký jazyk na komunikativní úrovni

  • Zkušenosti z podobné administrativní pozice

  • Pečlivost

  • Dobrá znalost MS Excel, SAP výhodou

Nabízíme


  • Práci v perspektivní dynamicky se vyvíjející společnosti

  • Odpovídající platové ohodnocení

  • Firemní benefity

  • Možnost kariérního růstu

  • Místo pracoviště: centrála společnosti v Říčanech


Benefity



  • Stravenky

  • Odměny ke mzdě

  • Sick Days

  • Dovolená navíc

  • Flexibilní pracovní doba

  • Příspěvek na Multisport kartu



NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Michaela Čimerová
ID: 4595929  Datum zveřejnění: 6.6.2023  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.