Office Manager/ka

Praha

Popis pozice

Náš klient, prestižní společnost podnikající v oblasti prodeje luxusních nemovitostí (bytů, vil i zámků), momentálně hledá novou posilu do týmu.

  • komplexní zajištění chodu kanceláře (recepce, objednávka tonerů, zajištění občerstvení…)

  • příprava podkladů na jednání, prezentací a reportů pro vedení a pro makléře

  • péče o nové a stávající klienty

  • správa databáze s klienty

  • zajištění interní komunikace ve firmě, správa sociálních sítí, zároveň zajištění externí komunikace (např. s dodavateli, správou budovy…)

  • komunikace se zahraničními pobočkami

Profil kandidáta


  • min. SŠ vzdělání

  • zkušenost z obdobné pozice alespoň dva roky

  • vynikající znalost českého jazyka a pokročilou znalost anglického jazyka

  • výborné organizační schopnosti, schopnost samostatného rozhodování a proaktivní přístup

  • uživatelská znalost MS Office

Nabízíme


  • zázemí stabilní a prestižní společnosti

  • možnost spolupráce na IČO nebo na hlavní pracovní poměr - dle Vašich preferencí

  • smlouvu na dobu neurčitou

  • zajímavý roční bonus z obratu společnosti

  • 25 dní dovolené

  • zdarma využití bazénu a fit centra v budově firmy

  • možnost účastnit se PR VIP akcí

  • kancelář v centru Prahy

  • nástup možný ihned


Benefity



  • Dovolená navíc

  • 13. plat

  • Smlouva na dobu neurčitou



NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Šárka Hajšmanová
+420 727 810 501
ID: 4758782  Datum zveřejnění: 9.2.2024  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.