Manažer/ka obchodního týmu

Liberecký kraj

Popis pozice

Hledám člověka se zkušeností s vedením lidí a nebo velkou chutí a motivací začít vlastní tým řídit. Preferuješ práci v terénu, baví Tě inspirovat ostatní a máš radost ze spokojených zákazníků? Rychle se orientuješ v datech, číslech a baví Tě práce v Excelu?

Pokud Tě tyto řádky zaujaly, dej nám o sobě vědět.

  • Vedení koordinátorů a týmu obchodních zástupců.

  • Rozvoj, podpora a motivace svěřeného týmu obchodních zástupců.

  • Pravidelné i namátkové kontroly činnosti týmu a jeho fungování.

  • Nastavování cílů a aktivit vedoucích k úspěchu celého týmu.

  • Aktivní oslovování a vybírání nových členů týmu.

  • Realizace návštěv a kontaktování zákazníků.

  • Pravidelný report výsledků svého týmu.

  • Budování dobrého jména společnosti v souladu s Etickým kodexem, pravidly a hodnotami společnosti.

Profil kandidáta


  • Jsi duchem obchodník a rád/a vidíš výsledky své práce.

  • Rychle se orientuješ v datech a číslech a dokážeš na základě nich dělat rozhodnutí, předvídat a hledat řešení v oblasti prodejních příležitostí.

  • Dáváš přednost práci v terénu než v kanceláři.

  • Dokážeš efektivně organizovat čas svůj i čas svého týmu.

  • Vlastníš platný řidičský průkaz sk. B a jsi aktivní řidič.

  • Máš minimálně maturitní vysvědčení a základy Excelu.

  • Jsi optimista/ka a dokážeš nadchnout lidi kolem sebe.

  • Jsi spolehlivý/á a dokážeš táhnout za jeden provaz; chceš být nejlepší a pružně reaguješ na změny.

  • Snadno se nevzdáváš a baví Tě hledat řešení; umíš se ponaučit z vlastích úspěchů i neúspěchů.

Nabízíme


  • Různorodou a zodpovědnou manažerskou práci v mezinárodní firmě

  • Příležitost rozvinout své stávající znalosti a dovednosti a naučit se novým

  • Mobilní telefon a tablet

  • Služební auto, které budeš moci využívat i pro soukromé účely

  • Motivující ohodnocení = fixní mzda + bonusy na základě výsledků týmu (realistické a motivující)

  • Možnost být součástí přátelského, otevřeného a soutěživého týmu

  • Flexibilitu v podobě 37,5 hodinového pracovního týdne, pružného začátku a konce pracovní doby a vlastního řízení času

  • Další benefity: 30 dnů dovolené, čaj a kávu na pracovišti, 2 dny volna na účast na charitativních a dobrovolnických aktivitách, stravenkový paušál, pro čerstvé tatínky 3 dny volna a mnoho dalších benefitů formou Cafeterie


Benefity



  • Částečný Home Office

  • Služební automobil

  • Sick Days

  • Dovolená navíc

  • Cafeteria systém

  • Vzdělávací kurzy a školení



NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Markéta Pavlíčková
+420739341365
ID: 4785708  Datum zveřejnění: 15.3.2024  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.