Key Account Manager v mezinárodní společnosti – top benefity

Praha, Česko

Popis pozice

Mezinárodní společnost zabývající se výrobou prémiových ložisek, těsnění a maziv a poskytující komplexní služby technického poradenství a údržby či renovace strojů, hledá do svého týmu parťáka/parťačku na pozici Account managera pro oblast Čechy.

Pozice je vhodná pro ženy i muže, kteří mají zkušenosti na obchodní pozici a mají technické myšlení. Dále budete potřebovat znalost angličtiny, kterou občas využijete.

Odměnou vám budou kromě atraktivní fixní mzdy, také kvartální a roční bonusy, služební vůz i k soukromým účelům, 28 dní volna, příspěvky stravování, cafeterii, penzijko, možnost využívat 2 dny v týdnu home office, flexibilní pracovní doba, nadstandardní zdravotní péče a také investujeme do vzdělávání v mnoha oblastech a seberozvoje našich zaměstnanců. Kanceláře v luxusní administrativní budově v blízkosti centra Prahy.

  • osobní schůzky s distributory i zákazníky a vyjednávání o obchodních podmínkách

  • částečně i vyhledávání a oslovování nových zákazníků a distributorů v Čechách

  • rozvíjení potenciálu u stávajících zákazníků a distributorů a nabízení dalších výrobků či služeb

  • úzká spolupráce na zakázkách s techniky a projektovými manažery

  • poskytování produktového školení zaměstnanců u distributorů

  • příprava cenových kalkulací a nabídek

  • zaznamenávání aktuálních informací o zákaznících a distributorech v interním systému

  • zodpovědnost za plnění obchodních cílů

  • pravidelná analýza trhu a hledání dalšího potenciálu pro rozvoj distribuční sítě

Profil kandidáta


  • předchozí zkušenosti s rozvíjením stávajících zákazníků či distributorů a vyhledáváním nových

  • technické myšlení a kladný vztah k technickému odvětví

  • znalost angličtiny alespoň na středně pokročilé úrovni (schopnost přečíst si manuál, odpovědět na e-mail či se alespoň částečně dorozumět)

  • výborné komunikační a prezentační dovednosti

Nabízíme


  • fixní mzdové ohodnocení ve výši 60 000 – 85 000 Kč na základě vašich zkušeností

  • kvartální bonusy závislé na vašich výsledcích

  • roční bonus závislý na výsledcích společnosti

  • smartphone, laptop a služební automobil i k soukromým účelům

  • 25 dní dovolené

  • 3 sickdays

  • flexibilní pracovní doba

  • home office možný 2x týdně

  • příspěvky na stravování

  • příspěvky na Cafeterii (volnočasové aktivity)

  • příspěvky na penzijní připojištění či životní pojištění

  • plně hrazené jazykové kurzy

  • zvýhodněná a nadstandardní zdravotní péče ve firemní klinice

  • možnost absolvovat mnoho vzdělávacích kurzů dle výběru v ČR i zahraničí

  • společenské firemní akce a teambuildingy

  • dostane se vám velké podpory zkušeného nadřízeného

  • velmi přátelské a neformální prostředí s minimální fluktuací, kde si všichni pomáhají

  • krásné kanceláře v blízkosti centra Prahy

  • spolupráce na HPP

  • nástup možný ihned nebo dohodou


Benefity



  • Částečný Home Office

  • Odměny ke mzdě

  • Služební automobil

  • Sick Days

  • Dovolená navíc

  • Flexibilní pracovní doba

  • 13. plat

  • Cafeteria systém

  • Jazyková výuka v rámci pracovní doby

  • Příspěvek na penzijní připojištění

  • Nadstandardní lékařská péče

  • Příspěvek na stravování

  • Příspěvek na životní pojištění

  • Vzdělávací kurzy a školení



NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Andrea Bolvanová
+420 728 275 980
ID: 4792465  Datum zveřejnění: 25.3.2024  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.