Obchodní referent | Zpracování faktur a objednávek

Jihomoravský kraj

Popis pozice

Brněnská rodinná firma, která je již přes 20 let předním a výhradním dodavatelem techniky a komponent pro průmyslovou a domovní automatizaci, hledá dalšího člena do týmu na pozici Obchodního referenta! Jako obchodní referent bude zajišťovat objednávky, zpracovávat faktury a komunikovat s klienty i dodavateli, a to také v anglickém jazyce!

  • Zpracovávat faktury

  • Objednávat zboží od dodavatelů a zajišťovat jeho následné uskladnění či převoz

  • Komunikovat se zákazníky a zahraničními dodavateli (emailem i telefonicky)

  • Řešit případné reklamace

  • Zajišťovat administartivní činnosti spojené s rolí

Profil kandidáta


  • Komunikace v anglickém jazyce pro Vás není problém (komunikace s klienty/dodavateli)

  • Máte předešlé zkušenosti na obdobné pozici

  • Máte zkušenost s vypracováním faktur a objednávkami

  • Orientujete se v MS Office

Nabízíme


  • Týden dovolené navíc

  • Kurz anglického jazyka v rámci společnosti

  • Fitness ve firmě

  • Příspěvek na stravování

  • Občerstvení na pracovišti

  • Odměňování dle obchodních výsledků firmy, věrnostní programy

  • Smlouvu na HPP

  • Firemní sportovní a kulturní akce


Benefity



  • Odměny ke mzdě

  • Dovolená navíc

  • Jazyková výuka v rámci pracovní doby

  • Příspěvek na stravování

  • Vzdělávací kurzy a školení



NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Michaela Nagyová
+420771287508
ID: 4800068  Datum zveřejnění: 4.4.2024  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.