Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista sjednávání schůzek se zákazníky
Praha
Popis pozice
Společnost zabývající se pronájmem technologií na čištění a výdej pitné vody, hledá do svého týmu parťáka, který bude sjednávat schůzky obchodníkům. Vašimi zákazníky budou společnosti, které mají zájem o instalaci vysoce kvalitního výdejníku pitné vody v kancelářích pro své zaměstnance.
Společnost svými sofistikovanými technologiemi zamezuje spotřebě plastových lahví, snižuje uhlíkovou stopu a zároveň zákazníkům poskytuje nadstandardní služby v oblasti servisu zařízení.
Pozice je vhodná pro komunikativní a prozákaznické založené muže i ženy, které baví oslovování nových potenciálních zákazníků za účelem sjednání schůzky s obchodníkem. Nemusíte mít zkušenost s obdobnou náplní práce, na vše budete důkladně zaškoleni, je pouze potřeba mít zápal pro obchod. Kanceláře v Praze v Čestlicích.
Odměnou Vám kromě fixní mzdy bude variabilní složka mzdy, smartphone, tablet, laptop, stravenky, občasný home office, flexibilní pracovní doba, volná ruka při organizaci vlastní náplně práce a smlouva na HPP nebo v případě zájmu IČO.
Společnost svými sofistikovanými technologiemi zamezuje spotřebě plastových lahví, snižuje uhlíkovou stopu a zároveň zákazníkům poskytuje nadstandardní služby v oblasti servisu zařízení.
Pozice je vhodná pro komunikativní a prozákaznické založené muže i ženy, které baví oslovování nových potenciálních zákazníků za účelem sjednání schůzky s obchodníkem. Nemusíte mít zkušenost s obdobnou náplní práce, na vše budete důkladně zaškoleni, je pouze potřeba mít zápal pro obchod. Kanceláře v Praze v Čestlicích.
Odměnou Vám kromě fixní mzdy bude variabilní složka mzdy, smartphone, tablet, laptop, stravenky, občasný home office, flexibilní pracovní doba, volná ruka při organizaci vlastní náplně práce a smlouva na HPP nebo v případě zájmu IČO.
- zpracování telefonických i mailových poptávek od zákazníků a předání na příslušného obchodníka
- kontaktování potenciálních zákazníků, kteří navštívili firemní webové stránky
- aktivní kontaktování potenciálních zákazníků z databází, za účelem sjednání schůzky s obchodníkem
- domlouvání schůzek obchodníkům s potenciálními zákazníky
- udržování aktuálních informací v klientské databázi
Profil kandidáta
- skvělé komunikační dovednosti a prozákaznický přístup
- zápal pro obchod
- nebát se aktivně oslovovat zákazníky po telefonu
Nabízíme
- atraktivní mzdové ohodnocení odpovídající Vašim zkušenostem
- měsíční bonusy závislé na Vašich výsledcích
- smartphone a laptop
- občasný home office
- flexibilní pracovní doba
- příspěvky na stravování
- každé pondělí firemní snídaně
- občerstvení na pracovišti
- společenské firemní akce
- teambuildingy
- důkladné zaškolení
- pravidelné vzdělávání v oboru
- velmi příjemné pracovní prostředí v menší české společnosti
- kanceláře v Praze v Čestlicích
- standardní smlouva na HPP nebo IČO
- nástup možný ihned nebo dohodou
Benefity
- Částečný Home Office
- Odměny ke mzdě
- Flexibilní pracovní doba
- Příspěvek na stravování
- Vzdělávací kurzy a školení
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Andrea Bolvanová
+420 728 275 980
Andrea Bolvanová
+420 728 275 980
ID: 4801354
Datum zveřejnění: 6.4.2024
2024-04-06
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Obchodní referent, Obchodní zástupce Společnost: ManpowerGroup s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.