Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Facility Koordinátor
Praha
Popis pozice
Hledáme Facility Koordinátora, který se připojí k týmu našeho významného klienta a bude mít klíčovou roli v zajištění efektivního a bezproblémového fungování pracovních prostorů. Tato pozice zahrnuje širokou škálu úkolů spojených s Facility Managementem a koordinací.
- Komunikace s klientem, pronajímatelem, dodavateli
- Vyjednávání cen a smluvních podmínek s dodavateli
- Vytváření objednávek a schvalování
- Zodpovědnost za přidělený finanční rozpočet
- Řešení nedostatků v objednaných a poskytovaných službách třetí stranou
- Reporting
- Zastupování Facility Managera a hlavní recepční
- Příprava podkladů, cenových rozborů a návrhů
Profil kandidáta
- Zkušenosti v oblasti Facility Managementu – koordinací výhodou
- Schopnost efektivní komunikace a řešení problémů
- Organizační dovednosti a schopnost plánovat a koordinovat úkoly
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni
- Uživatelskou znalost MS Office, s důrazem na Excel
- Sebemotivace, silná orientace na klienta
Nabízíme
- Možnost profesního růstu v mezinárodní společnosti
- Moderní pracovní prostředí a podpora pro osobní rozvoj
- Benefity
- Hlavní pracovní poměr
Benefity
- Sick Days
- Dovolená navíc
- Příspěvek na Multisport kartu
- Příspěvek na stravování
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Farida Alieva
+420 703 865 271
Farida Alieva
+420 703 865 271
ID: 4831074
Datum zveřejnění: 15.5.2024
2024-05-15
lokalita: Praha Pozice: Office manager Společnost: ManpowerGroup s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.