Service Desk Support v IT firmě

Praha

Popis pozice

Náš klient, nadnárodní technologická společnost s předním postavením na trhu, hledá do týmu servisní podpory nového člena, který bude řešit servisní požadavky zákazníků v češtině i angličtině a předávat je dále technikům. Pokud se nebojíte komunikovat a vyznáte se ve světě IT, hledáme právě Vás.

  • Příjem servisních požadavků telefonicky i emailem od korporátních zákazníků i jednotlivců

  • Detailní analýza požadavků a jejich zadání do interního systému

  • Předání požadavku k řešení příslušnému týmu

  • Sledování průběhu řešení události až do úspěšného vyřešení

  • Zpracovávání zpětné vazby od zákazníků

Profil kandidáta


  • Zájem o IT svět a základní přehled o hardwaru i softwaru

  • Ochota naslouchat zákazníkům a dobré komunikační dovednosti

  • Smysl pro týmovou práci

  • Komunikativní angličtina na úrovni B2

  • Zkušenost se zákaznickou podporou je výhodou

Nabízíme


  • Práce na plný úvazek v týmu IT nadšenců

  • Kvalitní zaškolení v týmu s pomocí mentora

  • Možnost hybridního pracovního modelu po zkušební době

  • 5 týdnů dovolené

  • 3 sick days

  • Stravenky v hodnotě 100 Kč na den


Benefity



  • Stravenky

  • Sick Days

  • Dovolená navíc



NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Lucie Hlaváčková
+420725807246
ID: 4847660  Datum zveřejnění: 5.6.2024  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.