Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky

Legal Assistant
Praha
Popis pozice
Pro advokátní kancelář založenou v roce 2007 a tým českých a zahraničních právníků se záměrem poskytovat právní poradenství na vysoké úrovni srovnatelné s mezinárodními advokátními kancelářemi, aktuálně hledáme asistentku.
- Formátování a úpravy dokumentů: Práce s právními dokumenty, smlouvami a dalšími materiály.
- Kompletace smluv a příprava k podpisu: Tisk a kompletní zajištění kompletace smluv k finálnímu podpisu.
- Ověřování podpisů: Zajišťování ověřování podpisů a správnosti dokumentace.
- Práce na recepci: Asistentky se střídají týdně na recepci – komunikace s klienty a návštěvníky.
- Výpisy z OR, CEEE a Katastru nemovitostí: Práce s veřejnými registry, vyhledávání a kompletace informací.
- Zakládání a správa spisů: Organizace a správa fyzických i elektronických spisů.
- Občasná pochůzka: Katastr nemovitostí, obchodní rejstřík nebo notáři.
Profil kandidáta
- Angličtina: Komunikativní úroveň, schopnost komunikace se zahraničními klienty.
- Pokročilé znalosti MS Word: Schopnost formátovat a upravovat právní dokumenty a smlouvy na vysoké úrovni.
- Znalosti a zkušenosti z jiné advokátní kanceláře: Ideální kandidátka již pracovala v podobném prostředí a je obeznámená s právní administrativou.
- Pečlivost a preciznost: důraz na detail je klíčový.
- Zodpovědnost a spolehlivost: schopnost samostatně vykonávat úkoly a být oporou týmu.
- Ochota učit se nové věci: flexibilita a chuť se rozvíjet.
- Organizační schopnosti: efektivní plánování a správa času.
- Příjemné vystupování: pozitivní přístup k práci a klientům.
Nabízíme
- 25 dní dovolené a 3 sick days ročně.
- Stravenkový paušál.
- Hezké a moderní kanceláře v centru Prahy (přístup na terasu budovy).
- Kvalitní zrnková káva a ovoce během celého dne na pracovišti.
- Team buildingové akce pro lepší seznámení a týmového ducha.
- Pracovní doba od 9:00 do 17:30 – pevná pracovní doba bez možnosti home office.
Benefity
- Sick Days
- Dovolená navíc
- Příspěvek na Multisport kartu
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Kontakt
ManpowerGroup s.r.o.
Andrea Mitisková
+420734524469
Andrea Mitisková
+420734524469
ID: 5015422
Datum zveřejnění: 14.2.2025
2025-02-14
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent Společnost: ManpowerGroup s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Spodní hranice mzdy (brutto): 35 000 Kč/měsíc