Executive asistent/ka obchodního ředitele

Praha

Popis pozice

Jsme česká společnost spadající pod velkou mezinárodní skupinu a společně našim klientům dodáváme špičkové technologie v podobě výdejníků pitné vody do kanceláří. V posledních 6 měsících jsme koupili 3 firmy, neustále se rozrůstáme, a proto hledáme parťáka na pozici asistenta/asistentky pro našeho obchodního ředitele, který mu bude oporou při organizaci práce.

Pozice je vhodná pro muže i ženy, kteří mají zkušenosti s podporou managementu, ovládají angličtinu a jsou aktivními řidiči.

Odměnou Vám kromě mzdy bude také smartphone, laptop, příspěvky na stravování, možnost 1x týdně pracovat z domova, flexibilní pracovní doba, firemní a společenské akce, ať se pobavíme i mimo kancelář a mnoho dalšího. Smlouva na HPP. Kanceláře v Praze v Čestlicích.

  • budete se účastnit obchodních jednání, ze kterých provedete zápisy a budete delegovat úkoly na kolegy

  • spravovat a organizovat kalendář obchodního ředitele selským rozumem, a hlavně i s ohledem na jeho osobní život

  • profiltrovávat e-maily, určovat jim priority, případně přeposílat na příslušná oddělení a přesměrovávat hovory

  • také se budete účastnit schůzek s dodavateli a zahraniční centrálou a informace strukturovaně předáte obchodnímu řediteli

  • kontrolovat klientské smlouvy (zde je vše řádně vyplněno) před podpisem obchodního ředitele

  • připravovat a zpracovávat obchodní reporty

  • kontrola a překlad textů z angličtiny do češtiny

  • zadávat obchodní případy do interního systému za obchodního ředitele

  • v případě dovolené zastoupíte naši obchodní asistentku a stejně tak i ona Vás

Profil kandidáta


  • máte předchozí zkušenosti s podporou managementu

  • ovládáte angličtinu na komunikativní úrovni (mluvenou i písemnou)

  • máte pokročilou znalost MS Excel a uživatelskou znalost Word, Powerpoint a Outlook

  • jste aktivní řidič/ka, občas je potřeba se na některé schůzky dopravit firemním vozem

  • u nás jsme přátelští, pozitivně naladění a máme dobrý smysl pro humor, uvítáme k sobě tedy stejně založeného parťáka/parťačku!

Nabízíme


  • atraktivní mzdové ohodnocení

  • navyšování mzdy po 3 a 12 měsících

  • home office možný 1x týdně

  • flexibilní pracovní dobu

  • příspěvky na stravování

  • každý týden společná firemní snídaně

  • občerstvení na pracovišti

  • společenské firemní akce a teambuildingy, kde utužíme naše vztahy

  • pečlivé zaškolení, u nás rozhodně nebudete vhozeni do vody

  • pravidelné vzdělávání v oboru

  • velmi příjemnou a neformální atmosféru v našich kancelářích v Praze – Čestlice

  • smlouva na HPP

  • nástup možný ihned nebo dohodou


Benefity



  • Částečný Home Office

  • Odměny ke mzdě

  • Dovolená navíc

  • Flexibilní pracovní doba

  • Příspěvek na stravování

  • Vzdělávací kurzy a školení



NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Andrea Bolvanová
+420 728 275 980
ID: 5039719  Datum zveřejnění: 20.3.2025  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.