Seniorní specialista řízení kvality – logistika

Praha

Popis pozice

Máte zkušenosti s nastavováním a řízením kvality v logistické společnosti? Jste zkušený logistik/kvalitář a umíte velmi dobře anglicky? Pokud ano, tak Vám nabízím krásnou pozici s přesahem na globál.

Lokalita: Praha - Hostivař

  • Implementace směrnic a nařízení do praxe, návrh opravných opatření

  • Nastavení a optimalizace procesů skladování a řízení kvality

  • Odpovědnost za oblast ISO, EHS, odpadového hospodářství

  • Fungování jako mezičlánek mezi globálním nastavením a lokální realizací

  • Vyvíjet a zavádět systémy řízení kvality (QMS) v souladu s mezinárodními normami (např. ISO 9001)

  • Provádění pravidelných auditů a hodnocení kvality s cílem identifikovat oblasti na zlepšení a zajistit soulad s normami a předpisy

  • Spolupráce s různými odděleními při stanovování požadavků na kvalitu surovin, polotovarů a konečných výrobků

  • Vedení iniciativ na neustálé zlepšování s cílem zvýšit kvalitu výrobků, spokojenost zákazníků a provozní efektivitu

  • Řízení procesů zpětné vazby od zákazníků včetně vyřizování a řešení stížností

  • Plánování, koordinace a provádění interních auditů s regionálními odpovědnými osobami a externích auditů s externím poskytovatelem služeb

  • Systematické sledování neshod z auditů spolu s auditory a auditovanými subjekty a přenos do procesu CAPA

  • Vedení dokumentace systému řízení: definice procesů v souladu s produkty a podpůrnými funkcemi, definice postupů včetně kontroly dokumentů

  • Příprava a poradenství při zavádění systému managementu v organizačních jednotkách v zemi

  • Vývoj, zavádění, udržování a provádění školení systému řízení

  • Vypracování a implementace zásad a postupů v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci s cílem zajistit bezpečné pracovní prostředí pro všechny zaměstnance

  • Zajištění dodržování předpisů a norem v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (např. OSHA, ISO 45001)

Profil kandidáta


  • Seniorní zkušenost v oblasti kvality v logistické společnosti

  • Schopnost pracovat samostatně (pozice nevede tým)

  • Praktická zkušenost s ISO a souvisejícími procesy

  • Praxe min. 5 let na podobné pozici

  • Praxe se zaváděním ISO a sjednocováním dokumentace a procesů

  • Aktivní znalost angličtiny – min. B2, denní využití.

Nabízíme


  • Možnost volby mezi lokalitami Praha nebo Bor u Tachova

  • Služební auto i k soukromému využití

  • Roční bonus

  • Multisport karta

  • 5 dní dovolené navíc

  • Příspěvek na stravování

  • Příspěvek na dopravu do práce

  • Odměny za životní jubileum a za doporučení nového kolegy

  • Interní kariérní růst je preferován před externím náborem, což poskytuje zaměstnancům příležitosti k profesnímu rozvoji


Benefity



  • Stravenky

  • Služební automobil

  • Dovolená navíc

  • Flexibilní pracovní doba

  • 13. plat

  • Příspěvek na Multisport kartu

  • Příspěvek na stravování

  • Vzdělávací kurzy a školení



NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Eva Zbořilová
+420 730 580 999
ID: 5040175  Datum zveřejnění: 21.3.2025  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.