Junior obchodní zástupce – péče o stávající zákazníky

Praha

Popis pozice

Jsme přední dodavatel materiálů pro výrobu nábytku a interiérového vybavení v České republice. Již více než 30 let pomáháme truhlářům, stolařům, interiérovým studím i větším nábytkářským firmám realizovat jejich projekty – od návrhu až po samotnou výrobu. Našim zákazníkům nabízíme široké produktové portfolio, technickou podporu, logistické zázemí i profesionální přístup.

Do našeho obchodního týmu nyní hledáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici Obchodního zástupce pro Prahu a okolí, který bude rozvíjet vztahy s našimi stávajícími zákazníky – truhláři. Nejedná se o akviziční pozici – vaším úkolem bude budovat dlouhodobá partnerství, rozpoznávat potřeby zákazníků a aktivně jim nabízet řešení z našeho sortimentu.

Kromě fixní mzdy vám nabídneme variabilní složku mzdy, smartphone, laptop, služební vůz i k soukromým účelům, 28 dní placeného volna, home office, flexibilní pracovní dobu, příspěvky na stravování, penzijko i volnočasové aktivity formou Cafeterie, volnou ruku při organizaci vlastní práce, velmi osobní přístup k zaměstnancům a práci v příjemné a uvolněné atmosféře. Spolupráce na HPP.

  • pravidelně navštěvovat svěřené B2B zákazníky v Praze a okolí a pečovat o jejich spokojenost

  • poskytovat technické poradenství a pomáhat s výběrem vhodných materiálů

  • spolupracovat s kolegy v rámci obchodního týmu, logistiky a zákaznického servisu

  • aktivně rozvíjet obchodní vztahy a hledat nové možnosti spolupráce u stávajících klientů

  • reportovat aktivity v CRM systému

  • monitorovat trh, konkurenci a trendy v oblasti výroby nábytku

Profil kandidáta


  • máte již alespoň drobné zkušenosti na pozici obchodního zástupce

  • vzhledem k našemu zaměření je potřeba také technické myšlení

  • ŘP skupiny B – v autě jste jako ryba ve vodě

  • dobré komunikační dovednosti a schopnost naslouchat našim zákazníkům

Nabízíme


  • fixní mzdové ohodnocení na základě vašich zkušeností

  • variabilní složka odvíjející se dle vašeho výkonu

  • roční bonus v hodnotě 2 měsíčních mezd

  • smartphone, laptop a služební automobil i k soukromým účelům

  • flexibilní pracovní doba

  • home office možný 1x týdně

  • 25 dní dovolené

  • 3 sick days

  • příspěvky na stravování

  • příspěvky na penzijní připojištění

  • příspěvky na volnočasové aktivity formou Cafeterie

  • poskytneme důkladně vypracovaný plán školení našich produktů, systémů i samotné náplně práce

  • firemní společenské akce a teambuildingy, ať se také pobavíme i mimo práci

  • smlouva na HPP

  • nástup možný dle dohody


Benefity



  • Částečný Home Office

  • Odměny ke mzdě

  • Služební automobil

  • Sick Days

  • Dovolená navíc

  • Flexibilní pracovní doba

  • 13. plat

  • Příspěvek na dopravu

  • Cafeteria systém

  • Příspěvek na penzijní připojištění

  • Příspěvek na stravování

  • Příspěvek na životní pojištění

  • Vzdělávací kurzy a školení



NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Andrea Bolvanová
+420 728 275 980
ID: 5073845  Datum zveřejnění: 12.5.2025  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.