Specialista logistiky | Zajímavé mzdové ohodnocení

Moravskoslezský kraj

Popis pozice

Pro našeho významného klienta, stabilní a respektovanou společnost s mezinárodní působností, hledáme zkušeného a samostatného kandidáta na pozici Referent logistiky.
Hledáme týmového hráče, který má již předchozí zkušenosti v oblasti logistiky v automobilovém průmyslu a zároveň se bez problémů dorozumí anglicky – slovem i písmem. Čeká vás pestrá a zodpovědná práce v dynamickém prostředí.

  • Aktivní komunikace s klíčovými zákazníky a dodavateli s cílem zajištění plynulého toku informací a materiálu.

  • Koordinace procesu řešení zákaznických reklamací včetně jejich evidence a vyhodnocování.

  • Zpracování zákaznických plánů a výhledů, průběžné sledování stavu dodávek a dostupnosti dílů.

  • Analýza a optimalizace skladových zásob v souladu s firemními cíli a požadavky na cash flow.

  • Organizace a vyhodnocování inventur skladu, včetně identifikace a analýzy případných odchylek.

  • Správa a pravidelná aktualizace kmenových dat v systému SAP.

  • Zajišťování přepravních kapacit a koordinace přeprav se smluvními dopravci.

  • Příprava pravidelných statistik a analytických podkladů pro měsíční uzávěrky, sledování klíčových logistických metrik.

  • Spolupráce na tvorbě výrobních plánů, monitorování a vyhodnocování odchylek v množství, kvalitě a termínech dodání.

  • Realizace nákupních činností souvisejících s přímým i nepřímým materiálem a službami v rámci potřeb společnosti

Profil kandidáta


  • Prokazatelné zkušenosti z obdobné pozice v oblasti logistiky, ideálně v prostředí automobilového průmyslu; minimálně 2 roky praxe.

  • Aktivní znalost anglického jazyka, umožňující každodenní profesionální komunikaci.

  • Ukončené středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání technického či ekonomického směru.

  • Pokročilá uživatelská znalost nástrojů MS Office, především Excel.

  • Dobrá orientace a samostatná práce v systému SAP – ideálně na pokročilé úrovni.

  • Analytické schopnosti, pečlivost a schopnost samostatného rozhodování.

  • Proaktivní, spolehlivý a flexibilní přístup k plnění úkolů.

  • Vysoká míra odpovědnosti vůči zákazníkům a závazkům vůči týmu.

  • Vnitřní motivace, chuť učit se novým věcem a schopnost konstruktivně řešit výzvy s pozitivním přístupem.

  • Řp. sk. B

  • Znalost německého jazyka výhodou.

Nabízíme


  • Odpovídající finanční ohodnocení reflektující Vaše zkušenosti a přínos pro společnost.

  • Stabilní zaměstnání na hlavní pracovní poměr s týdenní pracovní dobou 37,5 hodiny.

  • Flexibilní pracovní dobu s pevnou částí (pondělí–čtvrtek 9:00–14:00, pátek 8:30–13:00).

  • Možnost prodloužení pracovního poměru na dobu neurčitou po úspěšném zapracování.

  • Roční výkonnostní bonus až do výše 15 % z roční mzdy.

  • 25 dní dovolené a 4 dny zdravotního volna (sick days) ročně.

  • Příspěvek na penzijní připojištění.

  • Po dohodě možnost částečné práce z domova (Home Office).

  • Firemní notebook pro efektivní práci.

  • Široké spektrum benefitů v rámci systému Edenred – příspěvek na volnočasové aktivity až 12 000 Kč ročně.

  • Stravenkový paušál ve výši 120 Kč za pracovní den.

  • Vánoční dárkové balíčky, příspěvek na očkování, teambuildingové aktivity a další zaměstnanecké výhody.


Benefity



  • Částečný Home Office

  • Odměny ke mzdě

  • Sick Days

  • Dovolená navíc

  • Flexibilní pracovní doba

  • Cafeteria systém

  • Příspěvek na penzijní připojištění

  • Stravenkový paušál



NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Viola Demhasajová
+420703865275
ID: 5086948  Datum zveřejnění: 28.5.2025  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.