Specialista zákaznického servisu pro prémiové cukrovinky – centrum Prahy

Praha

Popis pozice

Jsme celosvětově významný výrobce prémiových cukrovinek a čokoládových specialit a dodáváme do více než 100 zemí světa. V současné době hledáme specialistu do našeho týmu zákaznického servisu, který bude spojkou mezi naší zahraniční výrobou (EU), českými retailovými zákazníky a českým obchodním týmem.

Pozice je vhodná pro muže i ženy každého věku, kteří mají předchozí zkušenosti na obdobné pozici, ovládají velmi dobře SAP a Excel a dorozumí se anglicky slovem i písmem na komunikativní úrovni.

Kromě atraktivní mzdy vám nabídneme vysoký roční bonus, home office, příspěvky na stravování i penzijko, mnoho firemních akcí v ČR i zahraničí a práci v příjemné a uvolněné atmosféře rodinné společnosti. Našich zaměstnanců si ceníme a dbáme na jejich work-life balance. Kanceláře máme v centru Prahy. Nabízíme spolupráci na HPP s nástupem možným ihned či dohodou.

  • budete vyřizovat objednávky od našich českých retailových zákazníků a zadávat do je do SAP

  • evidovat v SAP zboží, zákazníky, faktury, dobropisy i reklamace

  • na denní bázi komunikovat anglicky se zahraniční výrobou a ověřovat, že veškeré zadané údaje sedí

  • koordinovat závoz zboží ze zahraničního skladu přímo k českým zákazníkům

  • komunikovat se zákazníky ohledně dodání zboží, případně je informovat o prodlevě a domlouvat náhradní termíny

  • jednat s naším logistickým partnerem

  • vyřizovat reklamace od zákazníků a dohlížet na jejich platební morálku

  • připravovat ceníky a zadávat je do SAP

  • úzce spolupracovat především s naším obchodním týmem ohledně cen, slev, objednávání zboží a skladových zásob

Profil kandidáta


  • pokročilá znalost SAP – umíte zadávat objednávky, reklamace, faktury i dobropisy

  • ovládáte Excel – nepotřebujeme kontingenčky, ale znalost Svyhledat, Sumif, Countif jsou nezbytné minimum

  • minimálně středně pokročilá znalost angličtiny slovem i písmem je nutná kvůli pravidelné komunikaci se zahraniční výrobou

  • bydliště v Praze

Nabízíme


  • mzdové ohodnocení ve výši 40 000 – 60 000 Kč dle vašich zkušeností

  • vysoký roční bonus na základě splnění osobních cílů a výsledků společnosti

  • home office možný 1x týdně

  • 25 dní dovolené

  • příspěvky na stravování

  • příspěvky na penzijní připojištění po prvním roce

  • firemní společenské akce a teambuildingy v ČR i zahraničí

  • důkladné zaškolení přímo od našich zkušených kolegyň z týmu – u nás nebudete vhozeni do vody

  • sídlíme v krásných kancelářích v centru Prahy

  • smlouva na HPP

  • nástup možný ihned či dohodou


Benefity



  • Částečný Home Office

  • Odměny ke mzdě

  • Dovolená navíc

  • Flexibilní pracovní doba

  • 13. plat

  • Příspěvek na penzijní připojištění

  • Stravenkový paušál

  • Vzdělávací kurzy a školení



NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Kontakt

ManpowerGroup s.r.o.
Andrea Bolvanová
+420 728 275 980
ID: 5183514  Datum zveřejnění: 29.10.2025  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje. Spodní hranice mzdy (brutto): 40 000 Kč/měsíc