GL Manager with Russian and English (Ref. č.: A4193)

Manuvia CZ, s.r.o.

Místo práce
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Management of general ledger team
Perform accounting activities in the area of General ledger according to corporate and local standards
Perform duties according to schedule and task list maintained for the department
Follow the assigned procedures and policies of the company
Ensures that accounting manuals and other documentation are kept up to date and that tasks are completed in time to meet deadlines for the monthly closing process
Reconcile the assigned accounts
Cooperates and provides information to stakes holders (clients, Auditors, authorities, HQ) as applicable
Various ad hoc questions, tasks and projects within functional responsibilities of the company requested by the manager
Provide training to newcomers or other employees in the scope
Represent the company values
In case of absence of your colleagues, high workload or emergency situation you can be expected to take over temporary other roles.

Zaměstnanecké výhody, benefity

An international working environment with numerous types of career growth opportunities. Involvement in team-building activities. You will be receiving additional benefits such as meal vouchers, multisport card, language courses etc. You can claim 25 days of vacation and sick days. You will be also provided with adaptation training.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Accounting and Finance company, based in Prague, was established as an accounting shared service centre. A multinational corporation specializing in the business of extraction, production, transport and sale of petroleum. The company participates and leads international projects with a wide range of cooperation with refineries, commodity trading and upstream accounting for clients from "around the world"."

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské I. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Ruský jazyk - Expert (C2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Accounting Knowledge of IFRS and local GAAP
Communication skills
Knowledge of accounting reporting procedures
Computer skills - MS Office (on a higher level)
Knowledge of ERP systems of clients - (SAP and other local accounting software)
Leadership Criteria

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Manuvia vznikla 3.9.2018, kdy se spojily 4 silné personální agentury – McROY Group, Wincott People, Xawax a Express People.

Jsme lídrem v náboru pracovní síly zejména pro výrobní podniky a logistiku, a to již od roku 1998.

Působíme mezinárodně, proto nás najdete na Slovensku, v České republice, Polsku, Rumunsku, Srbsku a na Ukrajině.

Momentálně máme více než 12 000 spokojených zaměstnanců u našich klientů doma i v zahraničí. Během posledních 20 let jsme zaplnili více než 100 000 pracovních pozic na mezinárodním trhu práce. Automobilová výroba, logistika a elektrotechnický průmysl jsou naše nejklíčovější sektory.

Počet zaměstnanců

25-49 zaměstnanců

Adresa společnosti

McROY Czech, s.r.o.
Revoluční 655/1
110 00 Praha 1
www.manuvia.com
ID: 3419335   Datum zveřejnění: 13.6.2018  
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.