Recepční a asistentka personálního oddělení (Ref. č.: A4614)

Manuvia CZ, s.r.o.

Místo práce
Liberec
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny
27 000-30 000 Kč/měs

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

-Budeš první osobou, se kterou se člověk setká při vstupu do firmy. Může to být zákazník, dodavatel, uchazeč o zaměstnání, zaměstnanec firmy, generální ředitel, školitel, úředník, auditor.
-Jako recepční budeš zařizovat ubytování, dopravu, občerstvení, ale také požadavky, které přicházejí od návštěv nebo on nás. A občas je to výzva.
-Jako asistent/ka personálního oddělení budeš pro zaměstnance uchem k vyslechnutí, rukou k nabídnutí pomoci a občas ramenem pro odložení trápení.
-Když přijede zahraniční návštěva, odvedeš ji do naší zasedací místnosti ve 2. patře a celou cestu po schodišti budeš konverzovat v angličtině.
-Tohle, a možná i víc, u nás budeš dělat.

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Práci v mladém kolektivu
- Rodinný charakter firmy se zakázkovou výrobou
-Zajímavé mzdové ohodnocení
-Zohledníme Tvé zkušenosti atraktivními benefity (stravenky, příspěvek na dopravu pro mimo liberecké, dovolená navíc, jazykové vzdělávání, flexipasy, firemní akce, rodinné benefity)

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Pro výrobní společnost v Liberci hledáme vhodnou kandidátku na pozici recepční, která bude zároveň asistentkou personálního oddělení a bude se podílet na personálním marketingu firmy. Jste pečlivá, máte reprezentativní vystupování a domluvíte se anglicky? Neváhejte a dejte nám o sobě vědět!"

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

-Hledáme reprezentativní a komunikativní posilu, která má organizační schopnosti.
-Kromě češtiny musí zvládat i angličtinou na úrovni B1 a práci s kancelářským balíkem MS Office.
-Občas je třeba někam dojet, takže aktivní řidič je jednou z dalších podmínek.

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

McROY je víc než personální agentura a naším záměrem je, abyste s naší pomocí dosáhli víc i Vy. Poskytujeme klientům na míru šité řešení v oblasti personálního poradenství a všeho, co souvisí s prací. Na lidské zdroje se zaměřujeme proto neboť je to to nejcennější, co každá firma má a díky čemu může byť úspěšná.

Chceme být v životě člověka přítomní prakticky dennodenně a nejen při potřebě najít si jednou za čas nové zaměstnání. Jsme generačně nová a moderní firma s ambicí být globálním lídrem v inovacích businessu, kterému rozumíme. Svým klientům nabízíme kvalitu, komplexnost, inovativnost, dostupnost, výjimečnost, spolehlivost, férovost a flexibilitu.

Počet zaměstnanců

25-49 zaměstnanců

Adresa společnosti

McROY, s.r.o.
Revoluční 655/1
110 00 Praha 1
www.mcroygroup.com

Kontakt

Kontaktní osoba: Barbora Nyplová
E-mail: poslat životopis
ID: 3519386   Datum zveřejnění: 18.10.2018  
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny:   27 000-30 000 Kč/měs