Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Účetní junior
Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o.
Místo práce
Hlavní město Praha
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hledáme lidi, které baví práce v back office a zvládají práci s fakturami, nebo mají zkušenost v oblast Accounts Payable. Vaším každodenním chlebem bude práce s fakturami přijatými, vydanými s platbami, budete zařizovat, aby byly všechny faktury uhrazeny v termínu, budete aktivně komunikovat s managementem a napříč finančním oddělením, reportovat a pracovat s finančními daty.
Zaměstnanecké výhody, benefity
- prostředí stabilní mezinárodní společnosti zaměřené na IT services
- přátelský a profesionální tým
- motivující finanční ohodnocení
- možnost postupu
- dobrá dopravní dostupnost
- zajímavou škálu benefitů (HO, sick days, stravenky, rodičovské volno, teambuildingy, atd...)
- přátelský a profesionální tým
- motivující finanční ohodnocení
- možnost postupu
- dobrá dopravní dostupnost
- zajímavou škálu benefitů (HO, sick days, stravenky, rodičovské volno, teambuildingy, atd...)
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Chcete stát u zrodu nového finančního týmu? Chcete vidět, jak se nastavují procesy v účetnictví a pomoci s implementací novinek? Pak neváhejte a kontaktujte mě!"
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Český jazyk - Expert (C2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- alespoň rok zkušeností s prací ve fakturaci, nebo v oddělení Accounts Payable
- znalost základních účetních principů
- zkušenost se SAPem nebo Aribou bude zde velkou výhodou
- plynulá angličtina nutností
- dobrá znalost MS Excel
- efektivita, týmovost, komunikativnost
- znalost základních účetních principů
- zkušenost se SAPem nebo Aribou bude zde velkou výhodou
- plynulá angličtina nutností
- dobrá znalost MS Excel
- efektivita, týmovost, komunikativnost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Manuvia vznikla v roce 2018 spojením aktivit čtyř silných personálních agentur: Express People, Wincott People, Xawax a McROY Group. V regionu CEE se tak objevila mezinárodní skupina s dvacetiletou zkušeností a třiceti pobočkami v sedmi zemích, která expanduje dále. Skupina Manuvia efektivně kombinuje dva typy služeb – na jedné straně agenturní zaměstnávání pracovníků ve výrobním sektoru a na straně druhé vyhledávání a výběr specialistů a manažerů napříč odvětvími.
Nábor specialistů reprezentuje ve skupině naše Manuvia Expert Recruitment. Pro naše klienty vyhledáváme specialisty a manažery se zkušenostmi a znalostmi z výroby a vývoje technologií, IT, financí, center sdílených služeb, obchodu a marketingu, práva, farmacie a zdravotnictví, HR a administrativy.
Nábor specialistů reprezentuje ve skupině naše Manuvia Expert Recruitment. Pro naše klienty vyhledáváme specialisty a manažery se zkušenostmi a znalostmi z výroby a vývoje technologií, IT, financí, center sdílených služeb, obchodu a marketingu, práva, farmacie a zdravotnictví, HR a administrativy.
Počet zaměstnanců
25-49 zaměstnanců
ID: 3523787
Datum zveřejnění: 24.10.2018
2018-10-24
lokalita: Praha Pozice: Asistent, Fakturant, Specialista fakturace a plateb, Účetní Společnost: Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.