Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista zákaznického servisu s polským jazykem
Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o.
Místo práce
Hlavní město Praha
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
30 000-32 000 Kč/měs
30 000-32 000 Kč/měs
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- poskytování kompletního zákaznického servisu na pasivní lince
- e-mailová komunikace se zákazníky
- komunikace se zákazníky z německy mluvících zemí
- zadávání požadavků zákazníku do interního systému
- e-mailová komunikace se zákazníky
- komunikace se zákazníky z německy mluvících zemí
- zadávání požadavků zákazníku do interního systému
Zaměstnanecké výhody, benefity
- bonusy
- stravenky
- jazykové kurzy
- sick day
- MultiSport karta
- zázemí mezinárodní společnosti
- multikulturní prostředí
- flexibilní plánování směn
- stravenky
- jazykové kurzy
- sick day
- MultiSport karta
- zázemí mezinárodní společnosti
- multikulturní prostředí
- flexibilní plánování směn
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Umíte plynule polsky a anglicky? Baví Vás komunikace a rádi pomáháte druhým? Staňte se členem týmu a pomáhejte lidem po celém světe."
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Polský jazyk - Středně pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- znalost polského jazyka na úrovni rodilého mluvčího
- znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
- minimálně středoškolské vzdělání
- dobré komunikační schopnosti
- samostatnost a pečlivost
- odolnost vůči stresu
- zkušenosti se zákaznického servisu výhodou
- znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
- minimálně středoškolské vzdělání
- dobré komunikační schopnosti
- samostatnost a pečlivost
- odolnost vůči stresu
- zkušenosti se zákaznického servisu výhodou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Manuvia vznikla v roce 2018 spojením aktivit čtyř silných personálních agentur: Express People, Wincott People, Xawax a McROY Group. V regionu CEE se tak objevila mezinárodní skupina s dvacetiletou zkušeností a třiceti pobočkami v sedmi zemích, která expanduje dále. Skupina Manuvia efektivně kombinuje dva typy služeb – na jedné straně agenturní zaměstnávání pracovníků ve výrobním sektoru a na straně druhé vyhledávání a výběr specialistů a manažerů napříč odvětvími.
Nábor specialistů reprezentuje ve skupině naše Manuvia Expert Recruitment. Pro naše klienty vyhledáváme specialisty a manažery se zkušenostmi a znalostmi z výroby a vývoje technologií, IT, financí, center sdílených služeb, obchodu a marketingu, práva, farmacie a zdravotnictví, HR a administrativy.
Nábor specialistů reprezentuje ve skupině naše Manuvia Expert Recruitment. Pro naše klienty vyhledáváme specialisty a manažery se zkušenostmi a znalostmi z výroby a vývoje technologií, IT, financí, center sdílených služeb, obchodu a marketingu, práva, farmacie a zdravotnictví, HR a administrativy.
Počet zaměstnanců
25-49 zaměstnanců
ID: 3562668
Datum zveřejnění: 18.12.2018
2018-12-18
lokalita: Praha Pozice: Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Společnost: Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 30 000-32 000 Kč/měs