Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
HR Assistant
Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
40 000-41 000 Kč/měs
40 000-41 000 Kč/měs
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Administrativní podpora HR oddělení
- Organizace kalendáře nadřízeného
- Pomoc HR oddělení se vstupními a výstupními dokumenty zaměstnanců
- Komunikace napříč společností
- Komplexní organizace meetingů společnosti
- Zaštiťování pracovních cest a cestovních výkazů + reporting
- Zajišťování plynulého provozu kanceláře
- Organizace kalendáře nadřízeného
- Pomoc HR oddělení se vstupními a výstupními dokumenty zaměstnanců
- Komunikace napříč společností
- Komplexní organizace meetingů společnosti
- Zaštiťování pracovních cest a cestovních výkazů + reporting
- Zajišťování plynulého provozu kanceláře
Zaměstnanecké výhody, benefity
- 25 dní dovolené
- Stravenky
- Sick days
- Flexibilní pracovní doba
- Profesionální rozvoj a růst
- Po dohodě možnost HO
- Možnost otcovské dovolené
- Přátelské prostředí
- Stravenky
- Sick days
- Flexibilní pracovní doba
- Profesionální rozvoj a růst
- Po dohodě možnost HO
- Možnost otcovské dovolené
- Přátelské prostředí
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Mluvíte plynně anglicky? Zajímá vás oblast HR a personalistiky? Chcete pracovat v mezinárodním týmu? Pro našeho klienta hledáme šikovného kolegu/kolegyni na pozici HR Assistant."
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- Aspoň 3 roky zkušeností z pozice HR Assistant nebo Administrativní pracovník v korporátní společnosti
- Výborná angličtina
- Pokročilá znalost sady MS Office (MS Excel, Outlook, Word)
- Výborné komunikační dovednosti
- Schopnost multitaskingu a práce pod stresem
- Čistý trestní rejstřík
- Výborná angličtina
- Pokročilá znalost sady MS Office (MS Excel, Outlook, Word)
- Výborné komunikační dovednosti
- Schopnost multitaskingu a práce pod stresem
- Čistý trestní rejstřík
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Manuvia vznikla v roce 2018 spojením aktivit čtyř silných personálních agentur: Express People, Wincott People, Xawax a McROY Group. V regionu CEE se tak objevila mezinárodní skupina s dvacetiletou zkušeností a třiceti pobočkami v sedmi zemích, která expanduje dále. Skupina Manuvia efektivně kombinuje dva typy služeb – na jedné straně agenturní zaměstnávání pracovníků ve výrobním sektoru a na straně druhé vyhledávání a výběr specialistů a manažerů napříč odvětvími.
Nábor specialistů reprezentuje ve skupině naše Manuvia Expert Recruitment. Pro naše klienty vyhledáváme specialisty a manažery se zkušenostmi a znalostmi z výroby a vývoje technologií, IT, financí, center sdílených služeb, obchodu a marketingu, práva, farmacie a zdravotnictví, HR a administrativy.
Nábor specialistů reprezentuje ve skupině naše Manuvia Expert Recruitment. Pro naše klienty vyhledáváme specialisty a manažery se zkušenostmi a znalostmi z výroby a vývoje technologií, IT, financí, center sdílených služeb, obchodu a marketingu, práva, farmacie a zdravotnictví, HR a administrativy.
Počet zaměstnanců
25-49 zaměstnanců
ID: 3586308
Datum zveřejnění: 25.1.2019
2019-01-25
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, HR asistent, Office manager, Sekretářka Společnost: Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 40 000-41 000 Kč/měs