Facility Coordinator| vnitřní rekonstrukce |celá ČR home off

Mám záujem

Místo práce

Česká republika (Práce vyžaduje cestování)

Mzdové podmínky (brutto)

Od 43 000 Kč/měsíc

Termín nástupu

dohodou

Druh pracovního poměru

plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

  • Dohled nad stavem poboček (facility management)
  • zodpovědnost za rozsáhlejší úpravy vnitřních firemních prostor, v různých lokalitách dle potřeby (sídla jednotlivých poboček)
  • jednání s dodavateli stavebních prací a jejich koordinace (částečně na dálku od stolu, částečně při osobních návštěvách)
  • práce z domácí kanceláře kombinovaná s cestováním do místa realizace
  • řešení plánovaných akcí i mimořádných událostí
  • spolupráce s kolegy na firemní centrále
  • práce s rozpočtem prací
  • reporting vedení společnosti a centrále v zahraničí
  • pravidelná komunikace s centrálou v cizině, telefonicky i písemně
  • jedná se o samostatnou odbornou činnost bez podřízených pracovníků (plochá organizační struktura firmy)

Zaměstnanecké výhody, benefity

služební auto pro soukromé účely
možnost plného home office
balíček benefitů, vč. dovolené navíc

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Maloobchod

Zahraniční společnost se sítí poboček v různých částech ČR.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Řidičský průkaz

B

Počet let praxe

facility management, správa budov, stavebnictví apod.

Osobnostní předpoklady a dovednosti

  • zkušenost v jednání s dodavatelskými firmami (vnitřní stavební práce, rekonstrukce), příslušnými institucemi atd.
  • flexibilita navštěvovat různé části republiky v kombinaci s home officem
  • komunikativní znalost AJ nebo NJ (schopnost s jistotou komunikovat na pracovní témata, bez nutnosti gramatické dokonalosti projevu)
  • silné organizační a komunikační dovednosti
  • velmi dobrá práce na PC
  • ŘP sk. B a ochota cestovat dle potřeby i na větší vzdálenosti

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Náš příběh jsme začali psát 3.9.2018, kdy se 4 personální agentury spojily do skupiny Manuvia. Nejsme však žádní nováčci, protože zlepšujeme Vaše životy již více než 20 let. Kromě stabilního zaměstnání a výdělku Vám zajistíme ubytování a dopravu. Jsme s Vámi i na pracovišti, kde Vám naši koordinátoři zajišťují nonstop péči.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

1000 a více zaměstnanců

Adresa společnosti

Manuvia, a.s.
Plynárenská 7/A
821 09 Bratislava - mestská časť Ružinov

Kontakt

Kontaktní osoba: Jiřina Turková
Tel.: +420730515181
E-mail: poslat životopis
ID: 4089939  Datum zveřejnění: 26.5.2021  Spodní hranice mzdy (brutto): 43 000 Kč/měsíc